شنبه، اردیبهشت ۲۷، ۱۳۹۳

این مجازات کدام گناه و مکافات کدام اشتباه ماست ؟

این مجازات کدام گناه و مکافات کدام اشتباه ماست ؟

من از وقتی این بریده روزنا مه را دیدم تا الان نتونستم چشمهای خودم را ببندم و تمام شب را بیدار بودم و این را بارها و بارها خوندم و مطمئن شدم که حتی شیطان هم نمیتونه به این پلیدی و پلشتی و نانجیبی باشه...



و باز هم مطمئن هستم که اگر این سوالات را از هر انسانی , هر انسانی بکنند , به سومین سوال نرسیده یا با مشت میکوبه تو صورت پرسنده و یا بلند میشه و آنجا را ترک میکنه ...


ببینید چه کسانی صاحب  جان و مال و ناموس ما شدند؟

 
اینها از کجا بر سر ما نازل شدند ؟

چه کسانی اینها را آوردند و به جان ما انداختند ؟

ما مکافات کدام اشتباه و گناه را پس میدهیم ؟

ما چه کار کردیم که چنین بلاهائی بر سر ما می آید ؟

, به جواب سوال پنجم دقت کنید :

(( اگر جوان مفعول را خوشامده باشد))

تا مرز جنون من را از خود بیخود  و عصبی میکنه ... 

هیچ نظری موجود نیست: