یکشنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۹۳

چرا برادران ارزشی و حزباللهی از من ناراحت هستند ؟

چرا برادران ارزشی و حزباللهی از من ناراحت هستند ؟

چند نفر از برادران ارزشی و چند راس حزباللهی از یکی از پست های  بنده گله گزار شدند و این عکس را توهین به مقدسات و دین و مذهب و ولایت دانستند و با الطاف خودشان مرا نواختند ...



که من اولا به آنها بگویم : مگراین عکس فتو شاپ  و کار من است؟


آیا آنرا بصورت عمد و به قصد ضربه زدن به ستون دین گرفتم و یا فتو شاپ کردم ؟

که  خیر اینطور نیست و اصلا کار من نیست و در نت موجود است و  این عکس صددرصد واقعی بوده و این بزی چنین کاری را کرده....  

 و بهتر است این برادران هم  از دست این بز شکار باشند , 

نه آنکه  بنده را تهدید کنید وبه من فحش بدهید...

حالا اگر از نوشتن [ برکات خواندن نماز]  ناراحت هستید که بیائید و شما از دریچه چشم بز به این مطلب نگاه کنید ؛  آنوقت میفهمید که واقعا یک برکت است , مگر در عمر یک بز چند بار پا میدهد که یکی چنین آماده هوا کرده باشد ؟

حالا چرا خداوند په پس گردن این بز نزده و اورا سوسک نکرده من نمیدانم؟!!

اصلا چرا شما برادران در پی حل مسائل شرعی این حرکت شنیع نیستید و از مراجع در موردش چیزی نمیپرسید ؟

چرا نمیخواهید بدانید و نمی پرسید که :

 آیا اصلا اینکار برای بز گناه محسوب میگردد؟

 آیا این بز مشمول احکام جزائی اسلام میشود و در صف گناهکاران قرار میگیرد؟

آیا این بز یک لواط کار است و باید اورا از بالای بلندی پرت کنیم ؟

اگر نمرد چه ؟

جرم انسانی اگر در هنگام نماز چنین کاری بکند چیست ؟

آیا میتوان نماز  را شکست و اول از ناموس خود دفاع کرد ؟

این بز لواط کار را پس از دستگیری باید تحویل کدام مرکز برای رسیدگی بدهیم ؟

آیا بهتر نیست یکراست اورا به فیضیه  و نزد آخوند ها ببریم که هم احکام را خوب میدانند و هم ممکن است زبانش را از برادران نیرو انتظامی بهتر بفهمند؟ 

اگر همه کارها که دست خداست و بدون اذن او برگ از درخت نمی افتد , فکر نمیکنید در اینکار بز حکمتی نهفته است ؟

چرا خدا به یک بز فهم و شعور لواط را داده ولی فهم حرمت نماز و نمازگزار و احترام به آنرا نداده است ؟

و هزاران سوال دیگر ......

ولی من اگر جای شما بودم بجای امنیتی کردن مساله و جهانی کردن آن و آبروریزی بیشتر  , از این عکس در راه اسلام و سربلندی مسلمین استفاده میکردم چطور ؟

برای این عکس تیتر میزدم :

سرانجام  و سزای در مسجد نماز جماعت نخواندن

یا:

عاقبت به نماز جمعه نرفتن و  تک نماز خواندن


که خیلی هم با عکس هماهنگ است و میخواند و قول میدهم که  از صحبتها و موعظه های جنتی و مصباح و مکارم و صافی و نوری هم خیلی تاثیر گذارتر است .//  

هیچ نظری موجود نیست: