پنجشنبه، اردیبهشت ۲۵، ۱۳۹۳

چرا ٩ طلبه زن ایرانی برای یک سفر علمی به آمریکا رفتند ؟

چرا ٩ طلبه زن ایرانی برای یک سفر علمی به آمریکا رفتند ؟



درست همزمان با مذاکرات هسته‌ای در وین بین ایران و ۵+۱، نه نفر از زیباترین , با کمال ترین و گلهای سرسبد حوزه علمیه جامعه‌الزهرا (س) (( که در عکس چند تن از آنها را میبینید و مشاهده میکنید )) در قالب یک برنامه علمی به ایالات متحده رفته‌اند.

البته شما در جریان هستید  و میدانید که این طلابه های زن هیچ ربطی به علم و دانش ندارند و در اصل برای یکسری تحقیقات و آزمایش های دانشمندان و جانور شناسان آمریکائی به امریکا رفتند !


اول خبر را بخوانید :

[[ به گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این 9 طلبه که تحصیلات تکمیلی خود را می‌گذرانند، به دانشگاهی در ایالت ویرجینیا رفته‌اند. آن‌ها افزون بر این از واشنگتن و آمیش در لانکستر پنسیلوانیا نیز بازدید کرده‌اند. اسلاوین ضمن اشاره به خوش‌بینی این طلاب به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشته که آن‌ها تحت تأثیر ارزش‌های خانواده و سبک زندگی ساده مردم منطقه آمیش قرار گرفته‌اند. منبع :
http://khabarfarsi.com/ext/9225882  ]]



جانور شناسان و رفتار شناسان جهان از مدتی قبل بسیار مایل به تحقیق در مورد این جانداران و نحوه برخورد آنها که از نظر عقلی و فهمی در ١٤٠٠ سال قبل بسر میبرند با دنیای امروزی و قرن بیست یکم این گروه جانداران بودند.


 که به دلیل خطرناک بودن جنس مذکر و نر این جانداران که در هر حالتی و هر زمانی قادر به جفتگیری  و تخم و ترکه پس انداختن میباشد و برای جلوگیری از نفوذ ژن آنها به کشوشان لاجرم جنس ماده و ماچه آنها را انتخاب کردند که قابل کنترل تر هستند و آنهم ٩ راس و چرا ده نفر سرراست نکردند و ویزا ندادند CIA  و پنتاگون هنوز سکوت کردند و حاضر به پاسخگوئی نیستند .

هدف اصلی رفتار شناسان و جانورشناسان و گروه تحقیقاتی ژوراسیک پارک از تحقیق علمی در مورد آنها این است که آیا آنها قادر به درک  و فهم این که اینک زمین و مردمانش در قرن بیست و یکم میباشند و الان قرن اول هجری در مدینه و حجاز نیست ,  میباشند و هستند یا خیر ؟


و آیا آنها میتوانند با دیدن پیشرفت ها و دیدن زندگی مردم بفهمند که زمان گذشته و ١٥ قرن از مکان و زمانی که آنها در آن گیر کرده اند سپری شده و دنیای امروز به این شکل میباشد ؟


البته برقراری ارتباط بعلت نفهم بودن آنها و نداستن زبان انگلیسی برای محققان و پژوهشگران مشکلات زیادی به همراه داشت و دارد , اما امروز سه تن از آنها با دو ساعت تلاش و اشاره دست و پا و ادا و شکلک توانستند منظور خودشان را که خوش آمدن و تحت تاثیر قرار گرفتن از  سبک زندگی ساده مردم منطقه آمیش (( که منطقه ای برای پرورش گامیش  و بوفالو در آمریکاست )) را  به محققان برسانند که این خود تبدیل به نقطه روشن و امیدوار کننده ای برای دانشمندان گردیده است .


از نکات جالب این سفر علمی این است که مردم پس از باخبر شدن از ورود آنها , در حالیکه پاکت های بزرگ پاپ کورن و بستنی و بادام زمینی در دست دارند برای دیدنشان صف میبندند و کودکان خود را نیز بهمراه می آورند که سبب شادی و نشاط خاطر آنها را فراهم آورند.


         

 ولی ماموران امنیتی از ورود گاومیش ها و دیگر حیوانات جلوگیری کرده و آنها را به طویله های خودشان باز گرداندند, که این مطلب مورد اعتراض فعالان مدنی آنها قرار گرفت و خواستار رسیدگی سازمان حمایت از جانداران  به این اجحاف شدند .

به گزارش خبرنگار ما تاکنون مورد مشکوک و قصد حمله و علائم نفرتی و خشن از آنها سرنزده و تا الان بخیر گذشته است .


با ما و با گزارشات خبرنگار خوب ما  , در این گردش مهیج و هیجان برانگیز علمی , تحقیقاتی , زیستی همراه و همسفر باشید....
    

هیچ نظری موجود نیست: