شنبه، خرداد ۰۳، ۱۳۹۳

از کجا بدانیم که واقعا مه آفرید خسروی اعدام شد ؟

از کجا بدانیم که واقعا مه آفرید خسروی  اعدام شد ؟


خبر اعدام متهم اختلاس بزرگ فقط یک خبر است و بدون سند و مدرک قابل قبول در حد همان خبر نیز میماند. 

 اجرای حکم اعدام غیر علنی مه آفرید خسروی در اصل نشان دادن در باغ سبز و چراغ سبزی به ادامه روند دزدی ها و اختلاس ها و افرادی که با همکاری مدیران و مسولین دزدی و اختلاس میکنند میباشد. 


در حالیکه حکم اعدام دو جوان زورگیر با مبلغ کمتر از یک میلون تومان و در مدت کمتر از چهل روز بصورت علنی اجرا گردید پس چرا حکم اعدام مه آفرید با اختلاس سه  میلیارد تومان و ظرف چند سال محاکمه بصورت علنی اجرا نشد تا درس عبرت دیگر مدیران شود  ؟


چرا دار زدن دو جوان برای زهر چشم گرفتن و پایین آوردن جرائم ( که انهم دیدیم نشد و بدتر هم شد )در ملاء عام انجام میگیرد ولی اعدام کسیکه  بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را کرده بصورت غیر علنی وعدم  حضور عکاسان و خبرنگاران صورت میگیرد ؟

آیا نمیخواهید از بقیه مدیران فاسد و مسئولین دزد زهر چشم بگیرید و درس عبرتی به آنها بدهید ؟



 
این یک دروغ است و مه آفرید اعدام نشده  و تا مدرک و سندی از اجرای  مراسم و لحظه اعدام او نشان ندهید , این خبر نمایشی برای  همان کش ندادن موضوع و پایین کشیدن فتیله است .

شما فقط اسم اورا کشتید و از آمار حذف کردید . مه آفرید خسروی میتواند با یک زد و بست در پشت پرده با سفارش پارتی های بزرگ و با تبانی با مسئولان زندان بصورت ظاهری و برای پایان این مساله در نزد افکار عمومی  در ظاهر فقط با یک خبر از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب شناسنامه اش باطل شود و چند روز دیگر با نام مستعار دیگری مانند زین العابدین اعدام نژاد از در پشتی اوین شبانه به فرودگاه امام برود و سپس برای همیشه برود ......  


 
چرا هیچ عکس و مدرک و سندی از اعدام او در هیچ کجا موجود نیست ؟
 
البته امروزه به عکس هم نتوان اطمینانی داشت ولی در تعجبم که چرا بجای کلیپ صحنه اجرای حکم مه آفرید خسروی , کلیپی از اموال و دارائی های او در تمام خبرگزاریها پخش شده ؟

بابک زنجانی خیال تو هم راحت باشد که با چند دادگاه نمایشی و الفبا بازی با اسم ها وچند خبر راست و دروغ , تو را هم فقط  اسمت را میکشند ولی جسمت را برای  برنامه های بعدی با چند جراحی به اسمهای دیگر مزین میکنند , هرچند که هنوز شک دارم که تو در سلولی در زندان اوین باشی .....

 

هیچ نظری موجود نیست: