پنجشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۹۱

چه بر سر ما آمده , چه می‌کنیم , به کجا می‌رویم؟


چه بر سر ما آمده , چه می‌کنیم , به کجا می‌رویم؟
باور کردنی نیست با صرف وقت و انرژی / خستگی چشم و کتف و اعصاب / توی کلی‌ سایت و وب میگرده و میگرده که فکر می‌کنید چی‌ پیدا کنه؟؟ صحنه سوزاندن چند آدم !! یا کتک زدن یک زخمی!!! یا بریدن سر؟؟!!؟؟ به خدا اگر برای کسب امتیاز و داغ شدن خودمو راضی‌ نمیکردم / به سلامت روان لینک گذار و تمام کسانی که بهش امتیاز دادن شکّ میکردم و وقتی توی دیدگاه التماس هم که میکنی‌ ۴۰ تا آدم؟ یکی‌ جوابتو میده که یا ۲تا استکان زیادی خورده ؟یا خیلی خوابش میومد ؟یا فارسی نوشته شده منو بلد نبوده بخونه؟ با یه+۱۸ هم سر و تهش شون جمع میکنن و سلب مسولیت؟

گفتنی نیست موضوع تجاوز به ناموس یک هم میهنم رو با یک محتوا و ۱۲۴۰۰۰ تیتر هوار هوار می‌کنن که دیگی‌ بجوشه؟؟ بابا زیرش خاموشه... فقط کوس رسوائی و بر طبل بی‌ غیرتی خودمون میکوبیم >< و روانمونو چنگ میزنیم و میخ توی مغز خودمون فرو می‌کنیم / شاید چند تاشون هم متاسف باشن چرا آلمانی یا فرانسه بلد نیستن که افتخاراتمون رو به اونها هم حالی‌ کنیم؟؟ ونقدر تکرار اتکرر و تکرار میکنن که مطلب وزن و کیفیت شون چنون از دست میده که با یک ۱/۴ نیگا میری رو خبر بعدی؟ / که اگر یه خبر جدید هم که باش فکر میکنی‌ تکرار وهمیت نمیدی !!میگی‌ خوندم دیگه؟/ و باز یه مشت داستایوسکی بدتر از همه امتیازشو میبرن میخوره به چارچوب / که مشوقی باش برای خبری از این دست و / خود آزاری دیگر؟

دیدنی‌ نیست پر پر شدن گلهای همین مرز و بوم بدست کفتارهای تازی / که بیست و چند سال پیش فریب خوردن یه کاری خیلی زشتی کردن / از جلو و عقب میزدنشون و میکشتن / بقیه آقایون انگار صاحاب ملک هستن و از پسر مریم پاکتر و بی‌ خطا تر میشه / که با وجدانشون خودشو میزنه به کوری و پست ترین اونها شروع میکنه مرصاد و صدام و خیانت و مثل سیخ داغ تو گلو شون / و با بیرحمی و نامردی تمام آخرین درهای گذشت و انصاف و رحم و مروت رو بروشون میبنده و دو دستی هممیهن اسیر شده توی بیابون رو میندازه جلوی شغال‌ها و کفتار‌های تازی که با ماشین از روی اونها راد بشن و قهقهه بزن و فکر کنن با صاحاب هستن.
یعنی ۲تا سرباز و ۸ تا اسب برنزی از ۲۶ اعدامی دیروزش مهمتره؟ / مزخرفات دلقکی روازاده نام از خبر دستگیری مادران پارک لاله جالبتره؟! / معلق زدن اون دو تا بوزینه(احمدی+مشایی) از سر نوشت انهایی که روز اعتراضات جلوتر از من تو بودن الان توی سیه چال هستن وجبتره؟!؟ / یعنی‌ ابراز همدردی با مردم شام و حلب و دمشق از کارتن خوابها و معتاد‌های کشورت انسانی‌ تره؟!؟!

با دیدی مهربانتر و قلبی بخشنده تر

هیچ نظری موجود نیست: