سه‌شنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۹۱

عملکرد احمدی نژاد در ۶ سال کاری و ۲ سال باقیمانده ( ۱)

 عملکرد احمدی نژاد در ۶ سال کاری  و ۲ سال باقیمانده ( ۱)

دکتر عزیز وقتی که تونست پوز اکبر آقا رو بزنه و مثل توپ فوتبال شوتش
بکنه توی کرنر و صندلی ریاست جمهوری رو بچنگ بیاره ,  شش ماه تو حالت کیف و سرمستی از این برد شیرین و جنجالی بود و اصلا دیگه صبح ها هم یادش میرفت که صورتش رو بشوره و به باباش سلام بکنه!



و میگن که نماز های صبحش هم همه رو قضا میخوند، خلاصه با توپ و تشر حاجی و داد و بیداد های هئیت دولت از بیکاری حواسش اومد سر جاش و رفت سر کار...
* توی شش ماه دوم هم تمام وقتش صرف حال و احوال کردن و یاد گرفتن اسم
نماینده های مجلس و هئیت دولت ومجلس خبرگان و استانداران و فرماندهان و
شهرداران و بخشداران و .......اینها بود و همه اسمهارو توی یه دفتر چهل برگ
خط دار نوشته بود و شب با داوود و پروین میرفتن پشت بوم و اسمهارو از بر
میکردند و از هم میپرسیدند...
* و سفر های استانی که دکتر جان عاشق این برنامه بود و میتونست تلافی دوران
جوانی که بچه محل هاش توی مسافرت ها قا لش میزاشتند و اونو نمیبردن در بیاره
و دور تا دور ایران رو مفتکی بگرده و آرزوی مادر پیرش که دوست داشت قد و بالای رشید و شمشاد وار پسرش رو توی لباسهای مختلف ببینه رو برآورده بکنه و هر جا رفت لباس اون محل رو هم پوشید و آرزوی مادرش  و خوراک خنده مردم رو جفت و جور کرد .

   
* با اولین سفرش به سازمان ملل و هاله نور و سنگ شدن و پلک نزدن نمایندگان بلاد کفر و بازگشت قهرمانانه ، با کله دوید رفت فیضیه قم تا این پیروزی نور بر ظلمت اسلامی رو با کلی خالی بندی و شاخ برگ تعریف بکنه که کارش به خنس خورد و شش ماه مشغول تکذیب کردن و ماستمالی کردن این گند بالا اومده شد ،که بخیر گذشت .


 
*باز هم سه ماهی کار و کاسبی و زندگی رو ول کرد مشغول نامه نگاری
به بوش و مرکل و پاپ بندیک توی واتیکان و نلسون ماندلا و لخ والسا و کوفی عنان و سازمان ملل و حقوق بشر و پسر همسایه شون دختر عمو ها و پسر خاله ها و .....شد و و هر روز عصر ها بدو میرفت اداره پست سر محلشون که ببینه جواب نامه ها اومده یانه که هر روز دست از پا درازتر برمیگشت و فکر میکرد یا  تقصیر اداره پست هست  یا که نامه ها رو دیر فرستاده  و از دهن افتاده که کسی جواب نداده !!
* تا ماجرای اتمی و کیک زرد شروع شد که از هولش دو ماهی رفت قنادی سر محلشون  تو میدون که طرز پخت و ساخت ،انواع کیکهارو یاد بگیره که سر افتتاح کیک زرد سوخت راکتور اتمی کم نیاره که مشایی با هزار زحمت حالیش کرد که این کیک اون کیک نیست .
* بعلت مشغله زیاد و سوتی های بیش از حد ، طی مشورت با داوود و پروین و کاظم آقا بقال و احمدی مقدم و جواد مکانیک و مشایی به این نتیجه رسید که برای حساب پس دادن  به مجلس و بیت رهبری و حاج مصباح و ...چاره ای  نداره جز اینکه خلاصه و چکیده کارهای نکرده دولت رو بده لیست بکنند واز آن یه  آمار تخمی بگیرن و برای قشنگی چند تا ستون نمودار رنگی هم بغلش بکشند و همونهارو ببره تو تلویزیون و مجلس بخونه و هر کسی هم که گیر داد بهش انگ کارشکنی و خصومت با دولت خدمتگزار را بزنه  و برای لو نرفتن مطلب هم سعی کرد از آدمهای بیسواد ی که مدرک جعلی رفتن خریدن و پولکی باسواد شدن ولی هیچی بارشون نیست در کابینه اش استفاده بکنه ، که اگر جایی هم مطلب لو رفت و سه شد ،همه چیزرو بندازه گردن وزیر بیسواد و با برملا کردن مدرک جعلی اون ، گیر ها رو از سر خودش وا کنه و بندازه گردن اون !

  

هیچ نظری موجود نیست: