شنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۹۲

چرا دولتمردان ما انجام وظایفشان را زحمت میدانند و منت برسرمردم میگذارند؟

چرا دولتمردان ما انجام وظایفشان را زحمت میدانند و منت برسرمردم میگذارند؟
 
 
یا مدیران و مسئولین و دولتمردان ما معنای لغوی و درست ( انجام وظیفه ,  قبول مسئولیت و متعهد بودن ) را نمیفهمند و نمیدانند و یا در لغتنامه ها اشتباه آن کلمات را معنی کرده اند و توضیح دادند و ما اشتباها متوجه شدیم و یا باید دوباره تعریف جدیدی از این  واژه ها ارائه کنند تا با رفتار و کردار آقایان هماهنگ شود !  
 
مگر دولت و دولتمردان وظیفه دیگری بجز خدمت به مردم دارند که مراجع و علما  آنرا دوباره و چند باره به آنها گوشزد میکنند و خواهان رعایت کردنش از جانب آنها میباشند ؟
 
آیا مدیران و مسولان و کارگزاران و نمایندگان این حکومت , وظیفه های  مشخص و محول شده قانونی خود را نمیدانند  که کار رسانه ها و جراید , نوشتن و تشریح  و آموختن وظایف و مسئولیتهایشان به زبانی ساده و قابل فهم و مثال زدن از دول خارجی برای  آنها شده است ؟
 
مگر آنها از بابت کاری که میکنند ( که نمیکنند یا نمیتوانند وبلد نیستند ) حقوق و مزایا و امکانات دریافت نمیکنند ؟
 
بابت کدام کار و تلاش و زحمت اضافه بر وظایف و مسولیت هایشان که انجام داده اند از آنها قدردانی میکنند و با اجرای مراسم به آنها پاداش های چند ده میلیونی میدهند؟ 
 
 
چرا بجای هزینه برای اجرای مراسم و پاداش به آنها , نباید در یک برنامه زنده تلویزیونی آنها حضور پیدا کنند و از کارهای انجام داده و نتیجه آنها  بگویند و توضیح بدهند و توسط افراد صالح و تماس های مردم از آنها  بازخواست شود و به حساب آنها رسیدگی گردد ؟ 
 
[[ هرچند که باید قبل از اجرای تخلفات از جانب آنها  و جلوگیری از ضرر و زیان  آن فکرو چاره اندیشی کرد ]]
 
با کمال تاسف باید باید بگویم تا بدانیم که آنقدر بدبخت شده ایم که این افراد و حقوق بگیران دولت با این کارنامه و کارهایی که یکی از کوچکترین آنها در کشورها و حکومتهای دیگر خیانت محسوب میشود و برای برکناری و تشکیل دادگاه و مجازات کردن  آنها کفایت میکند , بر ما حکومت میکنند.
 
و نه تنها کار کردن خودشان را قبول مسولیت وانجام وظیفه نمیدانند , بلکه برای  اشغال این مقام ها و پست ها و مناصب بر سر مردم منت میگذارند و طلبکار هم هستند و در پایان برای این خرابکاری ها و ندانم کاری ها  و خیانت ها از هم تشکر میکنند و مراسم  برگزار میکنند و به هم جایزه هم میدهند!
 
بدبختی ملت ما این است که بجای بازخواست کردن و حسابرسی و پاسخگو بودن امثال احمدی نژاد و افراد دولتش انتخابات برگزار میکنند و بدنبال جایگزین برایش میگردند.
 
 
وهمین مردم حتی با داشتن تجربه های قبلی و شناخت دقیق ازآنها , 
 بازهم ساده لوحانه تصور میکنند که بدون بازخواست و حسابرسی از دولتمردان , میتوانند با شرکت در انتخابات و رای دادن و انتخاب اشخاص دیگری مشکلاتشان را برطرف و کمبود هایشان را جبران بکنند .  
   
 
    
 
 

هیچ نظری موجود نیست: