پنجشنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۹۲

برادران و خواهران ارزشی و مراحل سه گانه امر به معروف

برادران و خواهران ارزشی و مراحل سه گانه امر به معروف

از کلیه برادران و خواهران و پدران و مادران و پدر بزرگها و مادر بزرگها و کودکان و  نوزادان ارزشی و نیمه ارزشی , تمام ارزشی , گاهی اوقات ارزشی , ارزشی به نرخ روز , ارزشی راه راه , ارزشی مقام دار  و ارزشی مسجدی , ارزشی هئیتی و مخصوصا ارزشی های دنیای مجازی و گوگل پلاس خواهشمندم که  این پست را با دقت بخوانند و اگر نفهمیدید به من بگویید تا ساده تر برایتان  تشریح کنم.

خواهش میکنم که  خوب بخوانید , که اگر فردا , پس فردا کتکتان زدند و لت و پارتان کردند و چاقو به شما فرو کردند وکاراته به کارتان کردند , بنده و هیچ شهروند دیگری مسئول نخواهیم  بود و از همین حالا میگوئیم :

 چشمت کور و دندت نرم , میخواستی وارد مرحله سوم امر به معروف نشوی !!

سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه گفت :

مردم از ورود به مرحله سوم امر به معروف اجتناب کنند

[[ همانا اینجا منظور سردار از مردم , آندسته از مردم فضولی هست  که  خیال میکنند آمرین به معروف هستند همانهائی که ازروی احساس و غریزه و با مغزی به اندازه یک گردو و با اطلاعاتی در حد اصول دین و آئین مستراح و طهارت   در امور شخصی و  کار دیگران فضولی و دخالت بیجا میکنند و  اسم آنرا امر به معروف گذاشتند ....]]

(( فرمانده ناجا با بیان اینکه بنا به سخنان مقام معظم رهبری، امر به معروف سه مرحله دارد، گفت:
 
در مرحله اول، عملی و رفتاری، در مرحله دوم تذکر لسانی و در مرحله سوم برخورد انتظامی است که در دو مرحله اول، این مسئله جنبه عمومی و همگانی داشته و مرحله سوم نیز ویژه ماموران حکومتی است که مردم از ورود به مرحله سوم اجتناب کرده چون تذکر کفایت می‌کند.
 
 
وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری فرد خطاکننده و تحویل آن به ماموران، خلاف مقررات و قوانین است، گفت:
 
البته ممکن است در این زمان تنش‌هایی نیز ایجاد شود که در قضیه اخیر، تحقیقات و بررسی‌ها در ابعاد مختلف و اظهارات طرفین انجام شده و ماجرا روشن است، اما اگر ما در حدود خود حرکت کنیم، کمتر مشکلاتی ایجاد می‌شود. هر چند ناجا از امر به معروف حمایت کامل دارد، اما در نظر داشته باشید که امر به معروف تنها به این مقولات ختم نمی‌شود و اگر دیدیم فردی زباله‌ای انداخت یا روزه‌خواری کرد، می‌توان آن را نیز به معروف دعوت کرد.
 
احمدی‌مقدم با بیان اینکه مردم باید این فرهنگ را تقویت کنند، اما نباید موجب درگیری و تنش شود، گفت: در دین اسلام نیز آمده است که اگر احتمال وجود دارد که این دعوت به معروف اثر نداشته باشد، از انجام آن اجتناب شود. ))
 
 
این هم آدرس لینک اصلی برو بخون و خوش باش.....
 
خواهشا آنهائی که فهمیدند به اونهائی که نفهمیدند , با زبان خوش 
 بفهمانند که اگر نفهمند هم از نظر قانونی و هم از نظر شرعی هم از نظر انسانی  مجرم و گناهکار  میشوند و کسی که نمیفهمد را باید تو سرش بزنند ....
 
از دیگر برادران و خواهران ارزشی هم تقاضا دارم که اگر باز فردا اتفاقی مثل اتفاق شمسی خانم افتاد ,  تو گوگل و دنیای مجازی  اینور و آنور , کولی بازی  و ننه من غریبم بازی در نیاورند و مظلوم نمائی نکنند .
 

هیچ نظری موجود نیست: