دوشنبه، اسفند ۰۷، ۱۳۹۱

آخر و عاقبتی تلخ ازماچ و بوسه با احمدی نژاد , برای علیرضا افتخاری

آخر و عاقبتی تلخ ، ازماچ و بوسه با احمدی نژاد و پاچه خواری ....

برای علیرضا افتخاری
در گرماگرم مبارزات و اعتراضات مردم در سال ٨٨ ، و زمانی که استاد شجریان در کنار مردم بود و برای مردم خواند ،علیرضا افتخاری در برنامه ای در حضور احمدی نژاد شرکت کرد و با دیدن او به بغلش پرید و دستبوسی و پاچه خواری کرد و  گفت : آقای رئیس جمهور دوستت دارم !



و با وجود انتقادات و اعتراضات بسیار از کار خودش دفاع کرد و گفت :

«وقتی شخصی مثل رییس جمهور یا هر کس دیگری مقابلم بایستد و احترام کند، من می‌بوسم‌اش. من خاک پای همه‌ام. مثلا من چه می‌خواهم. چه نیازی دارم آخر؟ هر کس جای من بود همین کار را می‌کرد.»

و نامش در لیست نام های چهره های ماندگار ثبت شد .//

اینک پس از گذشت سه سال فریاد میزند : چهره ماندگار کیلوئی چند ؟
 
افتخاری افزود: نباید به دلیل اینکه برخی می گویند کهنه و دل آزار شده ام سه سال در خانه بنشینم؛ من هنوز می توانم بخوانم و صدا دارم.!!
وی با اشاره به اینکه برای جشنواره موسیقی فجر حتی یک دعوتنامه هم برای من نفرستادند گفت: من نباید دم در سالن جشنواره بروم و بگویم من افتخاری هستم و مرا راه بدهید؛ آنها که در موسیقی مسئولیت دارند باید جواب بدهند.
این هنرمند با یادآوری اینکه من بیش از 30 سال عمرم را در راه موسیقی گذاشتم افزود: من حتی بیمه ندارم و اگر مشکلی برایم پیش آمد آیا کسی به داد من می رسد.
افتخاری ادامه داد: چند سال قبل مرا به عنوان چهره ماندگار معرفی کردند؛ چهره ماندگار کیلوئی چند، اینها فقط القاب در حد یک امضاء است و عمل در پی آن وجود ندارد.ی با انتقاد از وزارت ارشاد گفت: ارائه آمار در خصوص چاپ کتاب و مانند آن کافی نیست.افتخاری در پایان گفت: به جوانان می گویم در پی موسیقی نیایند چون کار و خانواده خود را باید هزینه کنند بهتر است آنها در پی پورشه سوار شدن بروند چرا که با موسیقی حتی نمی توانند سوار موتورسیکلت هم بشوند.//
 
جناب آقای افتخاری ، آیا استاد شجریان و استاد ناظری و علیزاده و ذوالفنون که در راه خدمت به موسیقی ایرانی هستند و گام میزنند , سوار موتور سیکلت هستند؟
و جائی آنها را دعوت نمیکند و تحویل نمیگیرد ؟
 
برادر,  ایراد کار در جای دیگر است ، در پشت کردن به مردم و دور شدن از آنها و چسبیدن و بوسیدن دست قدرت است .//
 
امیدوارم تجربه تلخ شما ، درس عبرتی برای آنها که هنر را وسیله نزدیکی به قدرت میبینند ، باشد  .//
 

هیچ نظری موجود نیست: