پنجشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۹۱

نه ماستی که ما میگیم سفید است

ماست سفید است . نه ماستی که ما میگیم سفید است .
 
x : ماست سفید هست ./
y: نه ماست سفید هست ./
 
x : منهم میگم ماست سفید هست دیگه ./
y :نه من نظرم همین هست که ماست سفیده ../
 
x :دوست من شما درست میگی ماست سفیده .../
y : نه شما نمیتونی بمن بگی نگم که ماست سفیده .../
 
 
x : برادر من من نگفتم که نگی ماست سفیده ...../
y : شما به من و دوستان هم میگی که نگیم ماست سفیده .../
 
x :عزیز من ،کی حرف دوستان شما رو زدم ؟/
y : نظر شما برای خودت محترم / اما حق نداری بگی نظر ما اشتباهه که ماست سفیده .../
 
x :شما به حرف من دقت کن ، منهم ازاول گفتم که ماست سفیده ../
y : ما اصلا آزادیم که بگیم ماست سفیده و این حق ماست .دلمون میخواهد ./
 
x : من غلط کردم / ببخشید / نفهمیدم /من نمیدونم / هر چی شما میگین درسته .....فرار کرد ./
y : ادعای روشنفکری هم میکنن .ما خودمون از اول میدونیم ماست سفیده ...
 
اینا دیگه کی هستن ؟؟؟/

هیچ نظری موجود نیست: