سه‌شنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۹۱

من هم اول فکر کردم که ......

راستش منهم خیلی جا خوردم و تعجب کردم و کمی شک کردم که :
نکنه خدائی نکرده ،استغفرالله ،زبونم لال اینها هم آدم بودن و ما نمیدونستیم !!
آخوند و احساس؟ آخوند و زیبائی؟ آخوند و بو کردن گل ؟
اونهم کی ی ی ی ؟ آخوند نماینده مجلس هشتم ؟؟؟؟؟؟
که تو بیشرفی و خیانت و وطنفروشی و دزدی و ....سر آمد تمام مجلسها شده ؟
از این بچه گل فروش های بدبختی که عامل بدبختی انها همین آقا و قشر این آقا
بودند و هستند خریده ؟ دلش سوخته ؟
آخه تو هیچ آیه و سوره و حدیث و روایت ونقل قول و کتاب وفال و دعا و مناجات
و نوحه و روضه و منبری ندیدیم و نشنیدیم که آخوند پول بده گل بخره ؟؟؟؟
حتی برای استثنا هم یک مورد نداریم و نیست !!!
حالا به کی میده؟ ریس مجلس؟ معاونش؟اصولگرا؟اصلاح طلب ؟اقلیت ؟اکثریت؟
نماینده زن قابلی هم ندارم که فکر کنیم به اون میده ؟
ولی علم ثابت کرده که در هر چیزی استثنا وجود داره!؟
اما این مطلب در مورد آخوند ها هم صدق میکنه ؟
خلاصه طاقت نیاوردیم و خبرنگار ویژه کردار نیک رو فرستادیم مجلس :
خ.ک.ن.:حاج آقا میتونید بگید این دسته گل روازچه کسی و با چه نیتی خریدید و
به چه کسی دادید که این عکس رو خبرساز کرده ؟
حاج آقا :بسم الله قاسم الجبارین ،با درود به مرقد امام راحل و بنیانگزار جمهوری
اسلامی و با سلام به پیشگاه آقا امام زمان و رهبر انقلاب فرزانه و درود به روان
شهیدان جنگ و انقلاب و انتفاضه و مرگ بر آمریکای جهانخوار بسرکردگی استکبار
صهیونیستی که انرژی هسته ای که حق ماست و ........
خ.ک .ن : حاج آقا ببخشید ،راجع به این عکس و گل پرسیدیم
ح.آ: همه چیز به اسلام و انرژی هسته ای مربوطه...آهان این گل را میگید ؟؟
والله اونروز از در پشتی مجلس آمدم و بغل اون دیواری که بعضی از مزدوران
صهیونیستی و جریان انحرافی و فتنه گران ،شبها اونجا پیشاب میریزن تا به
مجلس و انقلاب ضربه بزنند پیدا کردم و برداشتم و بحول قوه الهی بدرون مجلس
که آمدم با دیدن این گل یاد ولایت و دهات و کودکی خودم افتادم و ان الاغ
چموش مشدی صفر که وقتی راه نمیرفت مشتی علف جلوش میگرفتیم و حیوان
بو میکشد و راه می افتاد و منهم انشاء الله میخاستم بدانم که به ان الاغ چه
حالی دست میداد که ان گل را بو کردم که عکاس شما عکس گرفت و بعد هم
خوب نمیدانم خودم یا یا دادم یکی از برادران خدمتگزار مجلس به سطل اشغال
انداخت ..........
تا کنون و بعد از ارسال خبر از خبر نگار ویژه کردار نیک خبری نداریم .....

هیچ نظری موجود نیست: