پنجشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۹۱

جواب چند تا پیام ...

جواب چند تا پیام ...
 
من مصطفی ۲۳ .... دو و سه هستم نه بیست وسه /
 
یک ، دو ، سه..... نه بیست و سه سالمه ... نه متولد ۱۳۲۳ هستم ....نه ۲۳ تا توپ و تانک دارم،،...... نه از ۲۳ جا حقوق میگیرم .... نه ۲۳ نفر کارمند دارم ..... نه وابسته به ۲۳ تا سازمان جاسوسی هستم ...نه ۲۳ تا اسم و وب دارم ...نه ۲۳ رمز من و cia و موساد هست ....نه ۲۳ تا موشک میخام هوا کنم .....نه ۲۳ میلیون پول دارم و گرفتم .....نه ۲۳ تا هدف دارم .....
 
بیخود خودتو اذیت نکن / اسمم مصطفی هست چون مصطفی خالی رو جواب نداد ... چون ما ایرانی ها کاری میکنیم یا باری بر میداریم / میگیم یک ۱ / دو ۲ / سه ۳ / که یکش که شروع کار باشه رو که کردم ننوشتم / ۲ دوش هم نه تو میدونی و نه من دست خداست / و : / سه ۳ هم یا بالا داره یا سینه دیوار یازیر خاکه /
 
که نه دیگه ... تو یک ایران اباد و آزاد بقیه عمرم رو گذارااندن هست .... به پیر به پیغمبر هم اسم اصلی تو شناسنامه هم مصطفی هست بی پیشوند یا پسوند فقط مصطفی .....باور نداری آدرس بده کپی برابر اصل شناسنامه رو بفرستم برات .....

هیچ نظری موجود نیست: