دروس امام شناسی و حفظ آیات قرآن از مهر ماه امسال در برنامه درسی دانش آموزان
در حالیکه دنیا کودکان و دانش آموزان خود را برای زندگی آینده و حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب زمین و استفاده بهینه و تفکر در باره بازیافت محصولات آموزش میدهد و تربیت میکنند ,
آموزش پرورش جمهوری اسلامی طرح دروس شناختن کسانیکه ( امامان ! ) در ١٤٠٠ سال پیش زندگی میکردند و هیچ وجه اشتراکی با انسانهای امروزی در گفتار و پوشاک و خوراک و ارتباطات و تکنولوژی امروزی نداشتند و ندارند را در برنامه درسی آنها جای داده و یکی از دروس تحصیلی آنها کرده و از مهر ماه امسال همین طرح ها را در مدارس اجرا میکند !
واقعا فکرش را بکنید , بجای آموزش حفظ محیط زیست و استفاده درست از آب و خاک و نیالودن هوا و پاکیزه نگهداشتن طبیعت , کودکان مان را وادار میکنند که سوره گاو ( بقره ) و کارتنک (عنکبوت ) را حفظ کنند و در گوش معلمانشان که شکر خدا اکثرا آخوند هستند یاسین بخوانند !!
و لابد سوالهای امتحانی آنها هم این است :
حضرت علی اصغر در روز عاشورا چجوری گریه میکرد؟
شستن ظرف غذا در خانه فاطمه زهرا بعهده چه کسی بود ؟
سه مزیت شستن انگور قبل از خوردن را از جانب امام رضا فقط نام ببرید .
امام نقی با چه وسیله ای به مدرسه میرفت و برمیگشت ؟
کدام سوره قرآن مشق شب امام حسن عسگری بود ؟
امام زمان زنگ ورزش را بیشتر دوست داشت یا زنگ حفظ آیات قرآن ؟
امام علی در مقطع دبیرستان به چه علتی ترک تحصیل کرد ؟
رنگ روپوش مدرسه حضرت زینب در دوم راهنمائی چه بود ؟
آیا حجاب در مدارس در زمان خدیجه زن پیامبر هم وجود داشت ؟
و سوالاتی از این قبیل ....
اما فاجعه اصلی :
[[ بر اساس تفاهمنامهای که روز ۲۰ آذر سال گذشته (۱۱ دسامبر ۲۰۱۳) میان “حوزه علمیه” استان تهران و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به امضا رسید، مدارس دولتی تهران، به مدت دو سال به “مدارس وابسته به حوزه” تبدیل شدند و “مدیریت تربیتی” آنها بر عهده یک “روحانی” قرار گرفت که به عنوان نمایندهی “حوزه” به صورت “ثابت” در مدارس پایتخت حضور خواهد داشت.
طبق این تفاهمنامه همچنین وظیفه «حمایت و تامین نیازهای مالی و امکانات لازم به صورت ویژه» برای این “روحانی” بر عهده اداره کل آموزش و پرورش تهران قرار گرفته است. ]]
و “سازمان معلمان ایران” نیز روز دوم دی ماه سال گذشته با صدور بیانیهای خواهان لغو تفاهمنامه مزبور شد و از مسوولان وزارت آموزش و پرورش پرسید که «روحانیت با در اختیار داشتن حدود ۷۰ هزار مسجد و بیش از ۱۰ هزار امامزاده، پایگاههای نماز جمعه، کانالهای صداوسیما و غیره چه نیازی به ورود مستقیم به مدارس دارد؟»
منبع خبر : http://taghato.net/article/7455
در حالیکه دنیا کودکان و دانش آموزان خود را برای زندگی آینده و حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب زمین و استفاده بهینه و تفکر در باره بازیافت محصولات آموزش میدهد و تربیت میکنند ,
آموزش پرورش جمهوری اسلامی طرح دروس شناختن کسانیکه ( امامان ! ) در ١٤٠٠ سال پیش زندگی میکردند و هیچ وجه اشتراکی با انسانهای امروزی در گفتار و پوشاک و خوراک و ارتباطات و تکنولوژی امروزی نداشتند و ندارند را در برنامه درسی آنها جای داده و یکی از دروس تحصیلی آنها کرده و از مهر ماه امسال همین طرح ها را در مدارس اجرا میکند !
واقعا فکرش را بکنید , بجای آموزش حفظ محیط زیست و استفاده درست از آب و خاک و نیالودن هوا و پاکیزه نگهداشتن طبیعت , کودکان مان را وادار میکنند که سوره گاو ( بقره ) و کارتنک (عنکبوت ) را حفظ کنند و در گوش معلمانشان که شکر خدا اکثرا آخوند هستند یاسین بخوانند !!
و لابد سوالهای امتحانی آنها هم این است :
حضرت علی اصغر در روز عاشورا چجوری گریه میکرد؟
شستن ظرف غذا در خانه فاطمه زهرا بعهده چه کسی بود ؟
سه مزیت شستن انگور قبل از خوردن را از جانب امام رضا فقط نام ببرید .
امام نقی با چه وسیله ای به مدرسه میرفت و برمیگشت ؟
کدام سوره قرآن مشق شب امام حسن عسگری بود ؟
امام زمان زنگ ورزش را بیشتر دوست داشت یا زنگ حفظ آیات قرآن ؟
امام علی در مقطع دبیرستان به چه علتی ترک تحصیل کرد ؟
رنگ روپوش مدرسه حضرت زینب در دوم راهنمائی چه بود ؟
آیا حجاب در مدارس در زمان خدیجه زن پیامبر هم وجود داشت ؟
و سوالاتی از این قبیل ....
اما فاجعه اصلی :
[[ بر اساس تفاهمنامهای که روز ۲۰ آذر سال گذشته (۱۱ دسامبر ۲۰۱۳) میان “حوزه علمیه” استان تهران و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به امضا رسید، مدارس دولتی تهران، به مدت دو سال به “مدارس وابسته به حوزه” تبدیل شدند و “مدیریت تربیتی” آنها بر عهده یک “روحانی” قرار گرفت که به عنوان نمایندهی “حوزه” به صورت “ثابت” در مدارس پایتخت حضور خواهد داشت.
طبق این تفاهمنامه همچنین وظیفه «حمایت و تامین نیازهای مالی و امکانات لازم به صورت ویژه» برای این “روحانی” بر عهده اداره کل آموزش و پرورش تهران قرار گرفته است. ]]
و “سازمان معلمان ایران” نیز روز دوم دی ماه سال گذشته با صدور بیانیهای خواهان لغو تفاهمنامه مزبور شد و از مسوولان وزارت آموزش و پرورش پرسید که «روحانیت با در اختیار داشتن حدود ۷۰ هزار مسجد و بیش از ۱۰ هزار امامزاده، پایگاههای نماز جمعه، کانالهای صداوسیما و غیره چه نیازی به ورود مستقیم به مدارس دارد؟»
منبع خبر : http://taghato.net/article/7455
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر