جمعه، آذر ۰۶، ۱۳۹۴

یک حراج بی نظیر , نماز ستون دین فقط ۰/۲۵ نمره

         یک حراج بی نظیر , نماز ستون دین فقط  ۰/۲۵ نمره


آیا به نظر شما محمد پیامبر اسلام تصور میکرد که روزی مسلمانان ارزش ستون دینش , را فقط به اندازه ۰/۲۵ درصد نمره درسی حساب کنند و اینقدر فقط ارزش برایش قائل شوند ؟

آیا علی بن ابیطالب در خواب میدید که زمانی شیعیانش را فقط بخاطر ۰/۲۵ صدم نمره وادار به نماز خواندن بکنند ؟


آیا حسین بن علی میدانست که روزی طرفدارنش و دوستدارانش نماز ستون دینش را مفت مفت حراج میکنند و با آن کاسبی راه می اندازند و بازی در می آورند ؟


پیداست که هر قدر قیمت ازراق عمومی و مایحتاج مردم بالا میرود و گران میشود به همان نسبت واجبات دینی و احکام اسلامی بی ارزش تر میشود و ارزان تر میگردد!!


راستی آقایان وقتی ستون دین شما فقط ۰/۲۵ صدم یک نمره درسی می ارزد و ارزش دارد , کل دین شما قیمتش چند است و چقدر می ارزد ؟


میگویم شما که آتش به مالتان زدید بیائید و یکجا کل آنرا حساب کنید و یک قیمت مقطوع اعلام کنید , خدا را چه دیدید شاید مشتری شدیم و همه آنرا درهم برداشتیم...!


یا میخواهید اعمال واجب و مستحب و مکروه و حرام را دسته بندی و برای هر کدام قیمتی مشخص کنید و فروش و درآمد آنرا به ترتیب درجات حوزوی و دینی بین خودتان تقسیم کنید تا مبادا برای چند رکعت نماز و چند روز روزه و دوتا ثواب و چارتا مستحب مثل سگ و گربه به جان همدیگر بیافتید و تو سر و کله هم بزنید و بیشتر از این آبروی اسلام را ببرید ...


حسن دیگر این کار آن است که با اینکار رقابت ایجاد خواهد شد و شما فروشندگان و دکانداران دین مجبور هستید که کیفیت اجناس خود را بالا ببرید ...!!


واقعا که خاک بر سر تان با این حکومت به اصطلاح دینی تان  و بیشتر خاک بر سر آن جماعت ابله ای که فکر میکنند شما مسلمان هستید و از شما طرفداری میکنند و سنگ شما را به سینه میزنند ,

خاک بر سرهمه تان و مرده شور ترکیب همه تان را ببرند ... 

   

هیچ نظری موجود نیست: