شنبه، آبان ۱۶، ۱۳۹۴

دوبرابر شدن مزاحمت خیابانی و ۱۳۱۳ مورد تجاوز در سال گذشته

 دوبرابر شدن مزاحمت خیابانی و ۱۳۱۳ مورد تجاوز در سال گذشته



اول این نکته را خدمت شما خوانندگان عزیز عرض کنم که بسیار جالب و قابل توجه میباشد درست در زمانی که مسئولین دیگر کشورها با برنامه ریزی های علمی و درست و اصولی سعی در کاهش و کنترل آمار جرم و جنایت برای سالهای آینده خودشان دارند و برای مهار و پیشگیری از خلاف و بزهکاری برنامه های دراز مدتی را تهیه و اجرا میکنند , در جمهوری اسلامی نماینده معاونت راهبردی قوه قضائیه اش در نیمه دوم سال جاری , آمار سال گذشته را ارائه میکند و در مورد آن سخن میگوید ...!


که این نشانگر بی کفایتی وعقب بودن آنها از زمان و درک نادرست و اشتباه و ناتوانی آنها در نحوه اداره تنها قوه ای که کاملا مجزاست و استقلال رای خودش را دارد , یعنی قوه قضائیه بیچاره ما میباشد .


و اما توجه شما را به یک قسمت از مصاحبه قنبرنژاد نماینده معاونت راهبردی قوه قضائیه با خبرگزاری ایرنا ؛[ تاریخ خبر: 16/08/1394 | ساعت: 11:2  ] در تاریخ امروز جلب میکنم تا بدانیم در آستانه سی هشتمین سال از برپائی نظام مقدس ! جمهوری اسلامی , فقط آمار تجاوز به عنف و مزاحمت های خیابانی برای زنان و دختران ام القرای اسلام چگونه و در چه وضعیتی میباشد ؟


(( خواهش میکنم به این نکته دقت داشته باشید که اکثر این خلافکاران و بزه کاران در میانگین سنی ۲۰ تا ۳۵ میباشند یعنی همه آنها در زمان حکومت اسلامی آخوندی بدنیا آمدند و تحت نظر و تعالیم آیات عظام و مراجع عالیقدر اسلام رشد کردند و از انوار تعالیم اسلامی برخوردار شدند و پرورش پیدا کردند که چنین خلافکاران و مجرمانی متدین و پاکدامن و مسلمانی از آب در آمده اند !! ))

    ** یک هزار و 313 مورد تجاوز به عنف در سال 93

نماینده معاونت راهبردی قوه قضائیه از افزایش ناگهانی 200 تا 300 موردی تجاوز به عنف از سال 89 خبر داد و گفت: در سال 93 حدود یک هزار و 313 مورد تجاوز به عنف گزارش شده است که این آمار اگرچه در مقایسه با سال 92 کاهش 30 فقره ای را نشان می دهد اما در مجموع از سال 89 تجاوز به عنف یک افزایش ناگهانی 200 تا 300 موردی داشته و همان رقم تقریبا ثابت است.


قنبرنژاد با بیان اینکه میزان مزاحمت زنان و دختران در سال 89، حدود 72 هزار مورد بوده است، گفت: براساس آمار نیروی انتظامی مزاحمت زنان و دختران در سال 93 به 142 هزار و 933 مورد رسید که افزایش 98 درصدی داشته است.


منبع خبر : 
http://www.irna.ir/fa/News/81828084/ 


فقط میتوانم با اطمینان تمام به شما بگویم که اگر ما در سال ۵۷  در خیابانها فریاد میزدیم :


 الله اکبر , شعبون بی مخ رهبر  ویا  
استقلال , آزادی , جمهوری لمپنی  ویا  
تا خون در رگ ماست , اوباش رهبر ماست ...

و شعبون بی مخ و حسین فرزین را رهبر و نایب رهبری میکردیم و تمامی لاتها و کلاه مخملی ها را وزیر و سفیر مینمودیم و مجلس را دربست در اختیار  اراذل و اوباش میگذاشتیم , باور کنید این آمار تجاوز و مزاحمت های خیابانی در بدبینانه ترین حالت و به جرات نصف این آمار فعلی میبود! 

 
 
      

 

هیچ نظری موجود نیست: