سه‌شنبه، آبان ۱۹، ۱۳۹۴

سپاه پاسداران و کاربران دنیای مجازی و معتادان پارک هرندی

 سپاه پاسداران وکاربران دنیای مجازی و معتادان پارک هرندی
 


در طی چند روز گذشته دو حمله به دو گروه از جوانان همین مملکت صورت گرفت !

اولین حمله توسط سپاه پاسداران و در عملیات قرارگاه سایبری سپاه صاحب الامر قزوین به کاربران اینترنتی و دنیای مجازی صورت گرفت و منجر به دستگیری بیش از ۱۷۰ نفر از کاربران و فعالان در شبکه‌های اجتماعی موبایلی و اینترنتی شد که تعدادی از آنها جهت طی مراحل قضایی، به مراجع ذیربط تحویل داده شدند .


و دومین حمله توسط ماموران شهرداری و یا بنابر اظهاراتی توسط مردم و ساکنین محله هرندی به معتادان ساکن پارک آن منطقه شکل و انجام گرفت ...


[[ ...و افرادی که گفته می‌شود مردم محلی هرندی هستند، با چماق‌هایی دور و اطراف پارک می‌چرخند. برخی بطری‌های بنزین به دست دارند و با پراکنده‌کردن معتادان داخل آلونک‌ها و چادرها، همه‌جا را به آتش می‌کشند. کارتن‌خواب‌ها کتک‌خورده و گریان در حال فرار هستند وسرپناه‌ها و چادرهای معتادان است که مردم آتش زده‌اند. صدای فریاد از داخل پارک بیشتر و بیشتر می‌شود. نیروی انتظامی هم حضور دارد اما دخالتی نمی‌کند. آنها هم خودشان را وارد این غائله نکرده‌اند اما حضور دارند.]] ( نقل از روزنامه شرق )


که البته من فکر نمیکنم مردم محله هرندی با تجاربی که از همزیستی ناخواسته ای که با معتادان داشتند و دارند آنقدر کم عقل باشند و چنین کاری بکنند و با اینکار خودشان و فرزندانشان را در معرض انتقام کور و خطرناک افراد معتاد قرار بدهند!


و همچنین واکنش نیروی انتظامی زحمتکش و مظلوم که با جانفشانی ! وظیفه برقراری نظم و امنیت جامعه را به عهده دارند را هم خواندید و دیدید !!!



          

اما اینجا سوالی از برادران و افسران سایبری سپاه پاسداران پیش می آید که :


ای برادران سپاهی سایبری , بنظر شما در یک جامعه ولائی , یک معتاد و مصرف کننده مواد مخدر که برای تهیه پول مواد دست به هر کاری میزند برای امنیت یک جامعه تهدید محسوب میگردد و خطرناک تر است یا یک جوانی که سعی کرده در کنج خانه با آن اینترنت وصله پینه و لاک پشتی خودش را سرگرم کند و به دنبال اعتیاد و مواد مخدر نرود؟


اگر جواب شما برادران که لاف خدمت و تامین امنیت و حراست از کشور را میزنید و ادعای آنرا دارید ,[ کاربران دنیای مجازی ] باشد که باید در ایرانی بودن و شرافت و درستی شما شک کرد و شما برادران را مشتی مزدور وطنفروش خائن به ملک و مملکت دانست که برای شغل و منصب و مقام حاضر به هرنوع خودفروشی و آدمفروشی وخیانت و رذالت اخلاقی هستید و میباشید , که در این باب به هیچ وجه تعارف نداریم و در اینمورد اصلا شک نکنید...


اما اگر هستند تک و تکی از شما که میخواهد ادای مردانگی و با شرف بودن را دربیاورند و به دروغ نشان بدهند که هنوز مثقالی شرف و وجدان در وجودشان هست و بگویند ؛
[[ معتادان ولو شده در سطح شهر]] ,

(( همانهائی که در کوچه و خیابان در کنار و یا پشت سر زن و بچه و خواهر و مادران خودتان راه میروند و هستند )) ,

اینجاست که باید در کمال تعجب از شما نا برادران عزیز پرسید :

ای نابرادر نامسلمان , تو که شاید بنوعی خودت مستقیما درگیر همین معضل بودی و باشی و میدانی کسی در اینمورد کاری نمیکند و یا نمیخواهد که بکند  و میبینی که این بلا روزبروز تاروپود بنیان این مملکت و خانواده را از هم می پاشاند و از بین میبرد , پس چرا ساکت نشستی و کاری نمیکنی ؟!


عزیز من نترس و نگران نباش چون  من و امثال من که سوژه و طعمه های شما میباشیم , در خیابان با چاقو به افراد خانواده ات حمله و یقه گیری نمیکنیم و شیشه ماشین شما را برای دزدیدن رادیو پخش آن نمیشکنیم و بلانسبت و خدائی نکرده به ناموس شما چشمی نداریم و تعرضی نمیکنیم و شب خانه های شما و داشت و نداشت تان را جارو نمیکنیم و نمیبریم و برای تهیه مواد برادر و خواهرت را به کشیدن مواد مخدر و مصرف آن ترغیب نمیکنیم و با چهره های خوفناک و سرو وضع آشفته سبب ترس بچه ها و زنها و دختران شما نمیشویم و الی ماشالله ....


و همچنان تا آمدن و یورش شما در کنج خانه و پای مانیتور نشسته ایم و جم نمیخوریم تا همان چیزهائی را که خودتان بهتر از ما میدانید و میبینید را بنویسیم و به شما گوشزد کنیم ...!

نترس عزیز من , نترس برادر من , ما هیچ کجا فرار نمیکنیم و هستیم , پس بهتر است اول به فکر آندسته از از جوانان بدبختی که با مدیریت حاج آقاهای شما اسیر اعتیاد و گرفتار آن بلا شدند باشید و آنها را جمع آوری کنید و سر و سامان دهید ....!    من الله التوفیق البته اگر غیرت و همتی بود !!  

         

 


 

هیچ نظری موجود نیست: