پنجشنبه، آبان ۱۴، ۱۳۹۴

برادر , سعی بی فایده میکنی و رنج بیهوده میبری ...!

         برادر , سعی بی فایده میکنی و رنج بیهوده میبری ...!



یکی از کثیف ترین و رذیلانه ترین کارهای برادران ( البته خواهران هم , همان برادران محسوب میشوند زیرا در خشونت و هتاکی و دریدگی دست کمی از برادران ندارند!!)  سایبری و ارزشی و بسیجی و حزباللهی ساماندهی شده در دنیای مجازی که کاملا مشخص و پیداست بنابر دستور العملی سازمانی و ابلاغ شده انجام میگیرد و صورت میپذیرد همانا انتخاب نامهای مستعار برای ID و اکانت خودشان میباشد.

این برادران که هر کدام چندین اکانت و ID با نامهای مختلف دارند , از سیاست و خط مشی کثیفی پیروی میکنند و آن این است که این برادران برای توهین کردن و به لجن کشیدن لینک ها و پست های ایرانیان میهن پرستی که پایبند به ارزش های ایرانی و و پاسدار فرهنگ و هنر ایرانی و دوستدار تمام قومیت ها و تمامیت ارضی ایران میباشند و هویت ملی خود را بر هر چیز دیگری ارجح میدانند و خاک مام میهن را مقدس تر از هر چیز دیگر میپندارند... انتخاب نامهای اصیل ایرانی و نامهای قابل ستایش و بسیار محبوب در میان مخالفان خودشان میباشد !


برای مثال شما با تعجب تمام میبینید که کاربری با نام مستعار کوروش آریائی مرام و یا  میبد یزدان پناه و آذرگشسب ایرانی و یا سورنا پهلوان و یا آتوسا هخامنشی یا کامبیز ایران پرست و یا خشایار  ایران نژاد و یا نامهائی از این قبیل در زیر پستی که مربوط به بزرگداشت روز کوروش در پاسارگاد میباشد شروع به اظهار نظر های مخالف میکند و آن بزرگداشت را نژاد پرستی و یا مرده پرستی و پان فارسی  میداند و  مینامد و با کامنت ها ی خود سعی در بی اثر کردن پست و نادرست بودن محتوای آن میکند که اگر در همینجا مخالفتی با او نشد و موفق به اعمال نظر خودش گردید و پست را از حیض انتفاع ساقط نمود و آنرا به حاشیه راند , کار خودش را کرده و و از حاج آقا دو تا لا حول ولا قوه الله و مرحبا و سبحکم الله بالخیر و ماشالله حزب الله جایزه میگیرد و دست نوازشی هم از سر تفقد به سرش کشیده میشود و او هم دمی تکان میدهد ...


اما اگر در این مرحله موفق نشد و طرف مقابل هوشیار بود و مخالفتی با او صورت گرفت , خودش یا یکی از همکارانش با اکانت دیگری بنام ترکهای خاکستری راه راه , یا عربهای معصوم الاحواز یا کاک ممد کردستانی و یا تورگوت تبریزی آزربایگانی با پیام ها و کامنت های دیگری اقدام به زدن تهمت پان فارسیزم به صاحب پست و هوادارانش میکند و از سیطره فارس ها و ظلم و جنایت کوروش تا رضا شاه بزرگ به ترک ها و دیگر اقوام ایرانی میگوید و ننه من غریبم راه می اندازند و کولی بازی در می آورند ...!


و در آخر اگر از این راه هم موفق نشد یا به تنهائی شروع به هتاکی و فحاشی و عربده کشی و فحش خوار مادر دادن میکند که در صورت مقابله به مثل به هدف خودش میرسد...


 و یا دو دسته میشوند و دسته ای شروع به توهین به پیشینیان و ارزش های ایرانی میکنند و دوستان آنها هم شروع به هتاکی و فحاشی به خدا و پیغمبر و ائمه مینمایند تا هیچکس جرات نزدیک شدن به پست را نکند و از دیدن آن چندشش شود و رغبت نکند که نظری در اینمورد بدهد.

 و جالب اینجاست که همانها با اکانت دیگری بنام محمد جواد مسلمانی یا علی بن ذوالفقار و یا کنیز فاطمه الزهرا و یا منتظر المهدی حسینی زاده یا علی اصغر شهید آبادی و ... می آیند و با ادب تمام دیگران را به رعایت عفت کلام و حسن گفتار با توجه به آیه چندم سوره بقره یا روایتی از حسن کلام امام نقی به نقل از اشتر بن مالک نخعی مینمایند !!!

اما برای آنکه بدانید آنها از اینکار چه سود و استفاده ای میبرند و کجا را هدف گرفتند و چکار میکنند ؟!




اجازه بدهید آنرا با ذکر یک مثال برایتان بازگو کنم :


فرض کنید پستی در مورد فرج و ظهور امام زمان گذاشته اند و شخصی با نام مستعار (( تشنه دیدار آقا مهدی ( عج ) )) بیاید و زیر آن پست شروع به خرافات دانستن چاه جمکران و حماقت و جاهل بودن زائرین کند و کسانیکه در چاه نامه می اندازند را به تمسخر بگیرد و شروع به توهین کردن به آنها بکند ...


این رفتار اگر با نام مستعاری همچون گشتاسب آریائی یا فروهر ایرانی باشد هیچکس حتی به آن توجه هم نمیکند و حتی جوابی هم به او نمیدهند اما بنظر شما وقتی نام آن شخص (( تشنه دیدار آقا مهدی ( عج ) )) باشد چه ...؟!

یا تصور کنید در پستی که در مورد مظلومیت حسین و اهل بیتش و رنج مصائب آنهاست و با عکسی از گنبدهای طلای قبر حسین در کربلا که در شب با نور افکن روشن شده و میدرخشد هم مزین شده اشخاصی با نامهای علمدار عاشورا , یا دیوانه مکتب حسین ( ع ) و یا دوستدارن اهل بیت ( س ) و یا شوریدگان نهضت ابوالفضل العباس ( س ) بیایند و کامنت هائی در مورد واجبی کشیدن حسین در قبل از ظهر عاشورا  و یا دروغ بودن بریده شدن دست عباس و یا مسخره کردن آمدن جن و شیر به نزد حسین و  کودتا و به طمع به حکومت و به قدرت رسیدن حسین نظر بدهند و کامنت بگذارد  و آنرا عرب پرست بدانند و به اعراب توهین کنند و ...


آیا به نظر شما برادران مسلمان گوه گیجه نمیگیرند و قاطی نمیکنند و حتی بخاطر آنکه نام مستعار آنها از نظرشان مقدس است و نمیتوانند به او فحش بدهند , دق نمیکنند و غمباد نمیگیرند و از فرط خشم و استیصال منفجر نمیشوند ؟؟! 

و یا همین افراد با دادن رکیک ترین فحش ها و و زشت ترین کلمات و توهین ها و زدن بدترین تهمت ها صاحب پست را خجالت زده و پشیمان نمیکنند ؟!


تا جائی که بیچاره بگوید غلط کردم و به گور پدرم میخندم که دیگر پستی در این مورد و با این محتوا بگذارم ....!!

حالا فهمیدید این برادران ما چقدر لجن تشریف دارند و برای بقای آخوندها و باز گذاشتن دست آنها در اختلاس و دزدی و غارت و چپاول مملکت به چه شگردهائی رو آورده اند و مشغول چه کارهای کثیفی بر علیه هموطنان خودشان هستند؟!


 

هیچ نظری موجود نیست: