چهارشنبه، آذر ۰۴، ۱۳۹۴

با دیدن این عکس خشکم زد و خون تو بدنم منجمد شد ...

       با دیدن این عکس خشکم زد و خون تو بدنم منجمد شد ...


 
 
خبر غواص های دست بسته و زنده بگور شده ایرانی در خرداد ماه  امسال  پخش و نشر شد و در آنزمان هیچ عکسی از این جوانان وجود نداشت و این عکسی را که مشاهده میکنید همین هفته در آذر ماه امسال توسط  سایت روز نو و سپس بقیه خبرگزاری ها از آنها چاپ و نشر و پخش شد ...
 
باور کنید من آدم خرافاتی نیستم ولی یکبار شما این عکس را با نوشته  و با تصوری و تصویری که  من در خرداد ماه و بدون دیدن این عکس شرح دادم و نوشتم را مقایسه کنید :
 
[[ دو روز هست که خبر زنده بگور کردن ۱۷۰ غواص ایرانی در جنگ و در عملیات کربلای ۴ یا ۵  همینجوری توی سرم میگرده  و هر طور میخوام که بهش فکر نکنم نمیشه ...

میزنم یه خبر ورزشی بخونم .

چند خطی که میخونم باز متن خبرش  یادم میاد که نوشته بود:


 زخمی نبودند ,  زنده بودند و 
زنده ,

زنده بگورشون کردند , اونهم با دستهای  بسته ...

اولین چیز ,


تعدادی جوان با لباس چسبان غواصی که گلهای روش خشک شده با سر و کله گلی و صورتهای زخمی ,

در حالیکه دو زانو بر روی زمین نشسته اند

[[ و دست هاشون هم از پشت بسته  شده ]]

و زیر چشمی با چشمهای نگران ,

به چند نگهبان اسلحه بدستی که نیشخند میزنند و فرماندهی که نیشش تا بناگوشش باز شده و در حالیکه بی سیمی که در دست راستش گرفته  را به کف دست چپش میکوبه و به اونها میخنده
 نگاه میکنند...

جلوی چشمم ظاهر شد و بنظرم میرسه...

نمیخوام بهش فکر کنم
 
چون نتیجه همیشه یکسانش برام مثل روز روشنه , سردرد شدید و نشستن کنج اتاق تاریک و جواب ندادن به زنگ در و زنگ تلفن و سیگار و سیگار و سیگار ... ]]
 
             حالا دوباره به عکس دقت کنید ...


 
باور کنید همین عکس و همین تصویری که میبینید در آنزمان خیلی شفاف و روشن جلوی چشم من ظاهر شد  (( همین تصویر !))


فقط نمیدونم چرا در صحنه ای که من دیدم دستهای آنها از پشت بسته شده بود..!!؟  

در حالیکه در این عکس , دستهای آنها را از جلو بستند ...!! 
 
پست و نوشته من در مورد این عزیزان در خرداد ماه ۱۳۹۴ :

 http://kerdarnik.blogspot.jp/2015/05/blog-post_23.html

 

هیچ نظری موجود نیست: