دوشنبه، فروردین ۱۰، ۱۳۹۴

افغان ها و حس زیبای میهن پرستی

                              افغان ها و حس زیبای میهن پرستی 

「‫تیم امید افغانستان‬‎」の画像検索結果


من کاری به نتیجه مسابقه تیم امید ایران و افغانستان ندارم ,

من کاری به ستاره زمین و تاکتیک تیمی و تکنیک فردی ندارم ,

من کاری به صعود تیم ها و حریفان آنها و رده جدولی ندارم ,

من کاری به بازی بعدی بین تیم های ایران و عربستان ندارم ,

من کاری به تفسیرها و حاشیه ها و اتفاقات این بازی ندارم ,

من حتی کاری به بی ادبی گزارشگر مسابقه و مفسر این بازی هم ندارم ,

برای من حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر افغانی در ورزشگاه , نشانگر حس زیبای میهن پرستی و وطندوستی افغانها و توجه و حساسیت و اهمیت آنها به اتفاقات ملی و بین المللی آنهاست...

 و این حس , احساس بسیار قشنگ و محترم و با ارزشی میباشد که برای من قابل تحسین هست .

و خوشحالم از اینکه همزبانها و پسر عمو های افغانی ما نسبت به میهن خودشان چنین تعصب و غیرتی دارند که از خوشی تعطیلات عید خودشان بزنند و برای تماشای بازی و تشویق تیم خودشان به ورزشگاه بیایند و حتی در صورت باخت تیم خودشان بدون هیچ برخورد و اتفاق ناگواری خاطره ای برای خودشان و تجربه ای برای تیم شان رقم بزنند و بسازند .

من تمام این تماشاگران خوب و وطن دوست را تحسین میکنم . 

「‫تیم امید افغانستان‬‎」の画像検索結果        「‫تیم امید افغانستان‬‎」の画像検索結果

「‫تیم امید افغانستان‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: