سه‌شنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۹۴

سال ۱۳۹۴ چگونه خواهد بود ؟

                                     سال ۱۳۹۴ چگونه خواهد بود ؟

「‫سال ۱۳۹۴‬‎」の画像検索結果

اما برای امسال یعنی سال ۱۳۹۴ میتوان حدس زد :

*در حالیکه تمام مذاکرات در مورد برنامه هسته ای به رفع تحریم ها تبدیل شده و دیگر هیچکس به حق مسلم ما فکر نمیکند و همه فقط در مورد  رفع تحریم ها و برداشتن آنها نطق میکنند و میگویند , ولی باید بدانیم که  تمام تصمیمات و توافق ها در پشت پرده صورت گرفته  و رل جدید جمهوری اسلامی و همکاری و زمینه های همکاری او با امریکا و غرب در ملتهب نگه داشتن خاورمیانه و تنش در منطقه کاملا تفهیم و مشخص شده و فقط نقش بازی کردن آن باقیمانده... !
اما , ایران و امریکا با توافق قبلی و برای حفظ مصالح نظام هر دو طرف ,  ظاهرا  در مذاکرات  به نتیجه ای قطعی نمیرسند و دوباره به همان بازی ( تا م و جری ) قبل بازمیگردد , منتهی اینبار کمی دوستانه تر و بصورت بازی رفت و برگشتی و پینگ پونگی ( گزینه های روی میز) و ( نرمش قهرمانانه )  ادامه میدهند.
 تا برادران ارزشی و حزباللهی از نان خوردن و مردم همیشه در صحنه از ساندیس خوردن نیفتند و ول معطل نشوند و فریاد مرگ بر امریکا همچنان در سراسر کشور  طنین انداز باشد ...   

*امسال هم مانند هر سال , دولتمردان و مسئولین با توهم ؛میخواهند کاری بکنند ولی دشمن نمیگذارد ! و تلقین آن به طرفداران و امت غیور همیشه در صحنه همچنان به وقت کشی خیانتکارانه و فرصت سوزی جنایتکارانه خود ادامه خواهند داد ... 
اما برای خالی نبودن عریضه , هر چند که دشمن و دشمنان نظام نگذاشتند !
ولی رهبر فرزانه و دولتمردان زرنگ ما میتوانند با صد برابر هزینه معمول و خرج کردنهای میلیاردی باز هم دشمن را دور بزنند و بابک زنجانی های دیگری خلق کنند و دوباره برگردند  سر جای اول و همان دشمن  را با  (( خواهش محترمانه )) به
(( ادامه گفتگوی غیورانه )) وادار به  ادامه نشست ها و مذاکرات بکنند! 
و مردم هم باید از جان ودل با این درایت و سیاست رهبر فرزانه و تلاش مسئولان کلی افتخار کنند وعزت این پیروزی را هم قاب کنند و به دیوار خانه هایشان بزنند و با غیرت بدست آمده از آن عکس سلفی و یادگاری بیاندازند !

* ولی سوژه اصلی خبرها در جراید و رسانه ها همچنان در مورد نشست های آتی و پیرامون کم و کیف تحریم ها میباشد.
 این گفتگو ها و نشست ها که برای حکومت جنبه حیاتی دارد و مهمترین نکات آن که  در خبرها منعکس میشود و مردم از آن سر در میاورند , همانا لباس ظریف و کراوات کری و قدم زدن و گل کوچک بازی کردن و طرز نشستن اعضای شرکت کننده میباشد را همچنان جناب ظریف با ظرافت به ایفای نقش خود میپردازند و آنرا با درایت تمام به پیش میبرند .
فرض کنید  اگر این نشست ها و مذاکرات و حواشی آن سوژه خبری نباشد ,  کلیه رسانه ها به اجبار واز فرط بی خبری باید بروند سر وقت اختلاس ها , که پرداختن به چنان اخباری اصلا برای سلامت نظام خوب نیست !  

* اما نمایش و شوی انتخابات دور دهم طویله مجلس...!
 که بنابر تجارب گذشته باید بدانیم که طبق روال , لیست و نفرات آن مشخص و نمایندگان بعدی انتخاب شده اند , فقط  هنوز به تایید مقام رهبری نرسیده اند .
ولی انتخابات این دور به احتمال بسیار قوی با سردی و عدم استقبال مواجه میشود.
چون برای همه مردم واقعا دیگرهیچ گزینه بدی نمانده  که بخواهند و مجبور شوند که در مقابل گزینه بدتر به آن رای بدهند !
و همچنین دیگر نه تنها مردم بلکه حتی قاطرهای امامزاده داوود هم فهمیدند که مجلس هیچکاره هست و هیچ کاری انجام نمیدهد و فقط جمعی خائن و دلقک در آن جمع میشوند که با گوشه چشم رهبری پشتک و وارو بزنند و با اشاره ایشان جای دوست و دشمن را نشان بدهند (( البته از بابت قاطرهای امامزاده داوود مطمئن هستم ولی در مورد جمعی از برادران ارزشی و حزباللهی و گروهی از مردم همیشه در ساندیس چندان مطمئن نیستم !)) 

*قهرمان بازی و قهرمان سازی همچنان به قوت خودش باقی خواهد بود و سردار سلیمانی باز هم دلار ها را برای نجات برادران مظلوم , عراقی , سوری , لبنانی , ونزولائی و همه گدا و گشنه های جهان خرج میکنند تا ناموس و خواهر و مادر برادران به دست داعشی ها نیفتد ولی همان دختران و زنانی که فقط فقر فرهنگی دارند همچنان برای تن فروشی به اربیل و دوبی و کوالالامپور بروند!
و احتمالا برای آنکه این سوژه مهیج و کارساز تکراری و خسته کننده نشود ,  در یکی از عملیات ها سردار سلیمانی مجروح میشود که مراسم های خودآزاری و زوزه کشی و عر زدن و ندبه و کمیل برای سلامتی ایشان برپا میشود , ولی سوپرمن همچنان سوپرمن باقی میماند (( البته وضعیت اختلافات جناحی داخل نظام میتواند با خبر شهادت ایشان بهبود یابد وموقتا برطرف شود ))

* برای ماله کشی اختلاس ها و دزدی ها و ترساندن مردم , احمدی نژاد نقش پررنگ تری پیدا میکند و برای پر کردن اوقات فراغت مردم و سوژه خبری رسانه ها باز هم به ترکیه و سوریه و بورکینافاسو و جیپوتی و بنین , سفر شخصی و نیمه حکومتی میکند , ولی در یکی از این سفرها یا او غیب میشود که طرفدارانش منتظر ظهور او با  مهدی و هوگو چاوز ومسیح شوند و  یا با برانکارد به کشور مراجعت خواهد کرد ...!

*سپاه که کلی خورده و هنوز به آنصورت چیزی پس نداده  , امسال نقش مهمتر و جدی تری در سرکوب مخالفان و بستن دهان منتقدان و پایین آوردن سطح توقعات مراجع و آیات عظام ومفتخوران حکومتی ایفا خواهد کرد و ستاره های خود را رونمائی میکند و نسق گیری از هار شدگان و متوقعان  و منحرفان خودی را تماما بعهده خواهد گرفت .   


* با خراب تر شدن وضعیت اقتصادی دولت به کمک سپاه به جان اموال و رانت های کسانیکه دلواپس بودند و خودشان را دلواپس نشان دادند میفتند و دل آنها را آشوب میکند و بسیاری از آنها را دلزده و دلمرده میکند تا مردم کاملا بفهمند که دلواپسی آنها بابت چه چیزی بود ! 

* رفع حصر خانگی موسوی و کروبی که اخیرا با ممنوع الچهره شدن خاتمی مزین شده را به حمالی و بی آبروئی و خوش خدمتی و کولی دادن بیشتر سران اصلاح طلب در قبال مذاکره و مشروط به قبول تحقیرکامل  و بگردن گرفتن ننگ ها و پاک کردن گندها , توسط مابقی اصلاح طلبان خواهند کرد . 

* و مردم عزیز بدانند سال بز است و بزبیاری ...
خیلی خیلی  مختصر و مفید و خلاصه میگویم , که امیدوارم از گفتن این حقیقت در قالب فقط یک جمله و بدون شرح بیشتر , از من ناراحت نشوید :
با بودن تمام مشکلات و بدبختی های قبلی و اضافه شدن چند مصیبت ریز و درشت دیگر  بزودی از اوایل همین امسال فقط به مصیبت بزرگ بحران آب و تهیه  آب و پرداخت پول قبض آب گرفتارخواهید شد و به درد وای آب , وای آب مبتلا میگردید .

تمام  

「‫سال ۱۳۹۴‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: