شنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۹۳

یعنی فهم و شعور وزیر کشورازهمه کارشناسان مسائل اجتماعی هم بیشتر است ؟

یعنی فهم و شعور وزیر کشورازهمه کارشناسان  مسائل اجتماعی هم بیشتر است ؟


「‫وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد‬‎」の画像検索結果


در حالیکه اکثر آسیب شناسان و رفتار شناسان و کارشناسان مسائل و مشکلات اجتماعی بطور یقین مطمئن هستند و با صراحت اعلام میدارند که اعدام چاره کار برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و اعتیاد نیست و با اعدام نمیتوان با قاچاق مواد مخدر و معضل اعتیاد مبارزه کرد و آنرا ریشه کن نمود.

 و همانطور که خود ما شاهد هستیم وبه چشم میبینیم که با این همه اعدام های فله ای و گله ای قاچاقچیان , نه تنها این معضل حل نشد بلکه روزبروز تعداد آنها بیشترمیشود وهمچنین آنها را وادار به فکرهای محیر العقول  و راه های بسیار پیچیده و عجیب برای حمل و نقل مواد میسازد و وامیدارد.

اما جناب آقای عبدالرضا رحمانی فضلی  وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدردر بازدید از مرکز نگهداری و درمان معتادان اخوان واقع در ملارد کرج گفت:

قاچاقچیان مواد مخدر باید به دار مجازات آویخته شوند و قوه قضاییه هیچ رحمی نباید در برخورد با این افراد داشته باشد.!

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه این بازدید افزود: در دنیا فشار هست که چرا ما قاچاقچیان را اعدام می‌کنیم، علت این است که مواد مخدر یک درآمد و گردش مالی چندهزار میلیاردی دارد و این قاچاقچیان از اشرارند و به شبکه های تروریستی کمک می‌کنند و پول می دهند.

 واقعا انسان تعجب میکند که یعنی ایشان انقدر فهم ندارد و چشمانش کور است و نمیبند که خود دنیا برای مبارزه با تروریسم کلی خرج و بیشترین هزینه را میکند ولی اعدام این افراد را درست نمیداند و به جمهوری اسلامی که خودش بصورت علنی و حاشا به تروریست های فلسطینی و لبنانی و یمنی کمک میکند هم بابت اعدام های هر روزه و فله ای اعتراض میکند ؟!

و یکی نیست به ایشان بگوید واگر اعدام کارساز بود خلخالی ریشه آنرا با همان اعدام های بی حساب و کتاب سوزانده بود و دیگر حتی یک معتاد هم نداشتیم چه رسد به قاچاقچی !!

اینجاست که میگویند گول ظاهر افراد را نباید خورد و باید بفهمیم که افرادی با این قیافه و تیپ و دک و پوز , صد پرده از لاجوردی و خلخالی احمق تر و هم درنده تر جنایتکارتر هستند ... 

  「‫وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد‬‎」の画像検索結果          「‫لاجوردی و خلخالی‬‎」の画像検索結果      「‫لاجوردی‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: