سه‌شنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۹۴

پس از برادران لبنانی وعراقی نوبت برادران مظلوم یمنی شد !

پس از برادران لبنانی وعراقی نوبت برادران مظلوم یمنی شد !


「‫52 مجروح یمنی به ایران منتقل شدند‬‎」の画像検索結果

آیا رهبر جمهوری اسلامی و کلیه مراجع و مسئولین نظام تابحال شخصا  ۲۴ کیلو دارو به مناطق محروم و برای مردم نیازمند فرستاده اند و یا هزینه و خرج مداوای ۵ ایرانی را تقبل کرده اند که 24 تن دارو و تجهیزات پزشکی برای کمک به مجروحان حادثه تروریستی مساجد صنعا یمن میفرستند و ۵۲ یمنی مجروح را برای مداوا به ایران می آورند ؟

من منکر کمکهای انساندوستانه و اینگونه حرکات پسندیده نیستم  , اما به شرط آنکه در ایران بیماران  را بخاطر فقر و نداشتن و ندادن  هزینه بیمارستان در بیابان رها نکنند !

من با کمک و فرستادن دارو برای مردم فلسطین و لبنان و عراق و یمن مخالفتی ندارم بشرط آنکه در جلوی هر بیمارستان و داروخانه تعدادی هموطن خودم با نسخه پزشکی دردست و با سرهای افکنده و عرق بر پیشانی از آدم درخواست کمک فقط به اندازه پول دارو را نکنند. 

من با فعالیتهای خیرخواهانه و آوردن ۵۰ یمنی برای مداوا به ایران مخالف نیستم تا  زمانیکه در کشور خودم اول به درد بیماران برسند و آنها را بستری و مداوا کنند و سپس با  آنها در مورد مخارج و هزینه بیمارستان صحبت کنند , نه آنکه تا پول نشان ندهی و واریز نکنی حتی اگر بیمار جلوی چشمشان جان هم بدهد از پذیرش و بستری او خودداری کنند.

「‫هزینه بیمارستان‬‎」の画像検索結果  「‫هزینه بیمارستان‬‎」の画像検索結果
  
و تا زمانیکه حتی یک نفر بخاطر مخارج درمان پدر و مادر و یا همسر و فرزندش اقدام به فروش کلیه خود کند هرگونه کمکی را  به غیر ایرانی و به خارج از کشور حرام و غیر انسانی میدانم.

مگر کم هستند کسانیکه در کشور خودمان نیاز به دارو دارند و از پس هزینه درمان عزیزانشان بر نمی آیند ؟

[[   به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز دوشنبه 3 فروردین ماه تعداد 52 نفر از مجروحان حادثه تروریستی یمن به ایران آمده و در بیمارستان‌های کشورمان برای مداوا مورد پذیرش قرار گرفتند. و سرپرست تیم پزشکی ایرانی اعزامی به یمن گفت: 24 تن دارو و تجهیزات پزشکی برای کمک به مجروحان حادثه تروریستی مساجد صنعا به یمن منتقل شدند.]]

در این رابطه بیشتر بخوانید:

http://www.tabnak.ir/fa/news/485457/52-%D9%85%D8%AC%D8%B1%D9%88%D8%AD-%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%AA%D9%82%D9%84-%D8%B4%D8%AF%D9%86%D8%AF © www.tabnak.i

「‫52 مجروح یمنی به ایران منتقل شدند‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: