شنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۹۳

اگر بچه های خوبی باشید و حرفی از مشکلات و دزدی ها نزنید داعشی ها نمی آیند !

اگر بچه های خوبی باشید وحرفی ازمشکلات و دزدی ها نزنید داعشی ها نمی آیند! 


「‫چماق داعش‬‎」の画像検索結果


داعش یا دولت اسلامی عراق و شام هر چند برای مردم سوریه و عراق یک مصیبت و بلای آسمانی بود و جراحات و اثرات جنایات داعشی ها سالیان سال بر پیکر مردم عراق و سوریه باقی خواهد ماند ولی برکت و خدمات همین داعشی ها برای جمهوری اسلامی و ترکیه و دیگر کشورها بسیار بزرگ و حائز اهمیت و بی بدیل میباشد !

مثلا برای کشور ترکیه که همیشه درگیر مسائل کردها و خودمختاری آنها بوده وجود داعش که اینک تمام حواس کردها را به خود معطوف کرده و تمام انرژی آنها را صرف خود میکند یک  برکت و نعمت الهی میباشد که بدون هیچ هزینه ای کرد ها را سرکوب و شهرهای آنها را ویران و از همه پرسی استقلال و بوجود آمدن کشور کردستان جلوگیری مینماید.

و یا برای دولت سوریه و بشار اسد بوجود آمدن داعش و جنایات آنها سبب شد که بسیاری از مخالفان دولت بشار اسد از ترس بقدرت رسیدن داعشی ها  دست از مخالفت بردارند و به بشار اسد پناه ببرند و با آنها همکاری کنند .

و ترس ازبلبشو و بقدرت رسیدن  داعشی ها و رفتار و اعمال آنها سبب به خزان نشستن بهار عربی در دیگر کشورهای منطقه گردید و آنها را منفعل ساخت .

و حتی برای غرب و کشورهای اروپائی نیز وجود داعش نیز بسیار با خیر و برکت بود , چرا که سبب تخلیه پتانسیل منفی زندانها و جنایتکاران و آدمکشان این کشورها و پیوستن آنها به داعشی ها گردید که بدون صرف هزینه ای توانستند هسته های گروه های اسلامی را شناسائی کنند و نخاله ها و آشغال های اجتماعی خودشان را به عراق و سوریه رهنمون کنند و از شر آنها رها گردند . 

「‫چماق داعش‬‎」の画像検索結果

اما شاید وجود داعش برای هیچ حکومتی مانند جمهوری اسلامی سبب خیر و برکت و منفعت و سود نبوده و نشده و نخواهد بود.

که ما از بیان بوجود آمدن فرصت های طلائی سیاسی و اقتصادی و نظامی و منطقه ای  حاصله از وجود داعش برای جمهوری اسلامی خود داری کرده و تنها به شرح گوشه ای از سواستفاده های جمهوری اسلامی در مسائل داخلی و اجتماعی اشاره میکنیم...

یکی از همین برکات مشروعیت و موجه نشان دادن کمکهای نقدی و نظامی جمهوری اسلامی به کشورهای دیگر و تخصیص بالاترین بودجه نظامی و کاهش بودجه خدمات اجتماعی بدون هیچ مخالفتی در دولت فعلی میباشد .

و دیگری ترمیم چهره و وجهه خودش در به مقایسه گذاشتن جنایات خودشان  با داعشی ها هست که آدم با دیدن جنایات فجیع و غیر انسانی داعشی ها پی به انسانیت و رقت قلب و ملایم بودن جنایات جمهوری اسلامی میبرد و سبب آن میگردد که ما خدا را شکر کنیم که بجای جمهوری اسلامی داعشی ها بر ما حکومت نمیکنند !!  

و دیگری ترساندن مردم از لولو خور خور ه ای بنام داعش است , و جمهوری اسلامی چنان به مردم نشان میدهد که هرگونه مخالفت و یا تحرکی در راه براندازی رژیم مساوی با آمدن داعش و تسلط آنها و بر باد رفتن جان و ناموس مردم  میباشد !

 و دیگر آنکه با بزرگنمائی از داعش  و رفتار داعشی ها مردم را به رضایت به وضعیت موجود و قانع بودن به همین زندگی بخور و نمیر خودشان میسازند و آنرا به آنها القاء میکنند...         

و بطور کلی اگر خوب دقت کنیم میبینیم که برای آنها داعش تبدیل به چماق  کارسازی شده که آنرا میتوانند  در هر شرایطی بکار ببرند و برسرهر کسی که بخواهند فرود آورند و بکوبند .

برای مثال به همین دنیای مجازی خودمان دقت کنید و ببینید چگونه برادران ریشو و بیشعور حزب الهی و ارزشی برای توجیه خودشان و کوبیدن دیگران و حرفهای مخالف چگونه از برکت داعش  و وجود داعشی ها سواستفاده میکنند و با همراهی جمعی ترسو و گرخیده و  بیشعور تر از خودشان به عقاید و نظرات دیگران هجوم می آورند و سعی در سرکوب و بی اثر کردن و به حاشیه راندن آن میکنند!

و ببینید چگونه تا کسی حرفی میزند بصورت سازمان یافته و متشکل فریاد بر می آورند که : پس خوب است که داعشی ها بیایند و ناموس تو و خواهر و مادر ما را بی عصمت کنند و ببرند در کجا و آنها را بفروشند ...!!؟؟ 

پس هیچی نگوئید و خدا را شکر کنید که داعشی ها نمی آیند و ممنون ما باشد که تا بحال جلوی آنها را گرفتیم و با ایثار  و شهادت تا الان مانع از به تاراج رفتن ناموستان شدیم ...

و اگر همینطور بچه های خوبی باشید و حرفی از دزدی ها و اختلاس ها و معضلات و مشکلات نزنید و شکایتی نکنید ما هم به شما قول میدهیم که داعشی ها نیایند ...!! 

                                    「‫چماق داعش‬‎」の画像検索結果      

هیچ نظری موجود نیست: