شنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۹۳

اوج بلاهت و پستی مغزهای گندیده حاکم بر ما

                  اوج بلاهت و پستی مغزهای گندیده حاکم بر ما 

حمله به بنر روزنامه تهران امروز

نکته سنجی درباره یک تیتر

گاهی اوقات آدم چیزهائی میبیند و میشنود و میخواند که حیران میماند قاه قاه به آن بخندد یا زار زار بر بدبختی خودش گریه کند !

تا امروز برای من عجیب ترین ایراد واحمقانه ترین دستور روسری سر کردن و پوشاندن پاهای مجسمه های گچی ( مانکن ) پشت ویترین بوتیک ها بود !

اما امروز خبری دیدم و خواندم که به آن ایراد گیرنده و آمر آن دستور امیدوار شدم و کارش را چندان دور از عقل ندانستم ...!

چند سال پیش برادران ارزشی  و حزب الهی به لوگوی یک روزنامه  
(( تهران امروز ))اعتراض میکنند و بنرهای تبلیغاتی آن روزنامه را در سطح شهر پاره میکنند و زیر آن هم علت آنرا << بی ناموسی >>  و <<  بی حیائی >> روزنامه مزبور اعلام میکنند و خواستار توقیف آن میشوند !!

البته نه آنکه آن روزنامه مطلبی بی شرمانه نوشته باشد  و یا عکس بی ناموسی چاپ  کرده باشد , نه , نه , نخیر  ...اصلا اینطور نبوده !

این برادران به شکل و طرح  لوگوی روزنامه تهران فردا ایراد داشتند و معتقد بودند که نوشته << تهران فردا >> در لوگو به شکل زنی میباشد که مشغول رقصیدن و انجام حرکات موزون میباشد و لابد همین توهم , سبب تحریک و اجبار برادران به ارتکاب گناه شده ...!!_+*}{ء~=)(ء}_؟<==‘*+*?>?>

و آخر مدیر و صاحب آن روزنامه را مجبور میکنند که لوگوی خود را عوض کند و نوشته آنرا طوری بنویسد که برادران با دیدن آن تحریک نشوند و روزنامه بدبخت هم طرح لوگوی خود را مطابق تصویر زیر تغییر میدهد !!!

لوگوی روزنامه تهران امروز (قبل از تغییر - بعد از تغییر)
نکته سنجی درباره یک تیتر
و صد البته ...,

شما آزاد و صاحب اختیار هستید که با خواندن این خبر و دانستن این مطلب , یا به ریش و میزان فهم و شعور این برادران حزب الهی و ارزشی از ته دل بخندید و یا به روزگار سیاه خودمان و کشورمان که چنین مجانین و حشری هائی بر آن حکومت میکنند , بر سر بزنید و گریه کنید ... 
منبع خبر :  http://www.asriran.com/fa/news/385686/%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%DB%8C%D8%AA%D8%B1

هیچ نظری موجود نیست: