سه‌شنبه، اسفند ۱۹، ۱۳۹۳

جوان مردم را در اوین دیوانه کردند و به امین آباد فرستادند

   جوان مردم را در اوین دیوانه کردند و به امین آباد فرستادند

Rouhani-Meeting-june-1st-Mohsen-Rahmani


به همین راحتی چنین کاری میکنند و به همین راحتی خبرش را پخش و نشر میکنند و به همین راحتی هم میخوانیم و از این راحت تر هم از آن میگذریم ...

محسن رحمانی، جوان ۲۱ ساله دانشجوی رشته  “تکنولوژی اطلاعات” (IT) را فقط  بجرم بلند کردن عکس میر حسین موسوی دردر میتینگ انتخاباتی حسن روحانی دستگیرو پس از ۵۰ روز حبس با ضرب و شتم  در بند ۲۰۹ یکبار به قید وثیقه آزاد و سپس دادگاهی و به هفت سال حبس محکوم کردند  و پس از اجرای حکم دادگاه , بعد از تحمل چند ماه حبس او را از بند ۸ زندان اوین به بیمارستان روان‌پزشکی “رازی” (امین‌آباد) فرستادند .

باورتان میشود ؟

فقط بخاطر بلند کردن یک عکس ... 

کجای دنیا جوانی را بخاطر بلند کردن عکس یک مخالف دولت و یک محصور دربند حصر که ۵ سال است هیچ عکس و خبری از او بصورت رسمی منتشر نکرده اند ,  به هفت سال زندان محکوم میکنند ؟

در کدام کشوری که حکومتش ادعای مردمی بودن و اقتدار و ثبات دارد , یک قاضی عقده ای دیوانه اش فقط بخاطر بلند کردن یک عکس , هفت سال حبس به یک جوان ۲۱ ساله میدهد ؟

در کجای دنیا بلند کردن یک عکس  «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور از طریق همکاری با شبکه ضد انقلاب +  فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی + اخلال در نظم عمومی با انجام حرکات غیرمتعارف » محسوب میگردد ؟

بخدا , از خواندن این خبر  حالت جنون به من دست داد ,  چه رسد به جوانی که بخاطر هیچ , بخواهد هفت سال از بهترین دوران زندگی خودش را میان دیوار و پشت میله های زندان بگذراند ...

چه میکشند پدر و مادرش که با این همه بدبختی جوانی را بزرگ کنند و با خون دل به دانشگاه بفرستند و فقط بخاطر یک عقیده و سلیقه و بالا بردن عکس کسی که به حق یا اشتباه اقبولش دارد , او را دستگیر کنند و برایش هفت سال زندان ببرند و آخر هم او را مجنون و دیوانه به  تیمارستان روانه کنند و از پشت پنجره نشانشان دهند ...خدا صبر بدهد .

پدر و مادربیچاره ای که با هزاران آرزو , باید جوان دسته گل خودشان را با جسم و روحی در هم کوفته و خرد شده از پشت شیشه های تیمارستان ببینند.

خدا صبر به آنها بدهد ...

و خدا به دیوانگان و جلادان قوه قضائیه هم عقل بدهد و به رهبر این مملکت هم بصیرت اعطا کند که بجای فقط دشمن دیدن و دشمن شناسی و دشمن پروری کمی چشمانش را باز کند و این حقایق را هم ببیند و کمی هم از خدا خجالت بکشد... 

 「‫جلادان قوه قضائیه‬‎」の画像検索結果                                         「‫جلادان قوه قضائیه‬‎」の画像検索結果  「‫جلادان قوه قضائیه‬‎」の画像検索結果                     「‫جلادان قوه قضائیه‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: