جمعه، فروردین ۰۷، ۱۳۹۴

علائم و نشانه هائی از خرد گرائی در حسن رحیم پورازغدی

   علائم و نشانه هائی از خرد گرائی در حسن رحیم پورازغدی




فکر میکنم که تلاش پزشکان در مورد مداوای آقای رحیم پور ازغدی به ثمر نشست و علائمی از بهبودی و تمایل به خرد گرائی  در ایشان هویدا گردید !

همانطور که درعکس ها پیداست , شما ایشان را در حین فحلگی و در میان کارگران شریف و زحمتکش در حین صرف چای مشاهده مینمائید ...

البته ما انقدر منفی گرا و سیاه بین و سیاه نما نیستیم که تصور کنیم ایشان دارد فیلم بازی میکند و دارد خودش را برای کاندید کردن در انتخابات آینده مجلس و یا ریاست جمهوری آماده میکند و برای رسیدن به کرسی و منصب مورد نظرش مشغول تهیه مدرک و سند برای اغفال اذهان عمومی میباشد... خیر اصلا اینطور نیست , 

بلکه در کمال خوشبینی و ساده انگاری تصور میکنیم که ایشان داروهایش را سر وقت مصرف کرده  و سرش به سنگ خورده و دیگر توهم ترور خودش را ندارد و نشسته و کمی فکر کرده و به کارمورد علاقه و در شان خودش رسیده و به جایگاه اصلی خود بازگشته است .

ما این تحول فرخنده و مبارک عظیم  انسانی را به ایشان تبریک میگوئیم و از
آقای حسن عباسی و آقای رائفی پور هم توقع داریم که با الگو گرفتن از این کار خداپسندانه و عاقلانه و درست آقای رحیم پور ازغدی , دست از مزخرف گفتن و ترویج خرافات و تحمیق مردم و دیگر کارهای بیهوده بردارند و  تا جوان هستند و توان دارند مثل بچه آدم به جایگاه شایسته و بایسته خودشان (( کفاشی و چوپانی )) باز گردند .

باز هم به این بازگشت خردمندانه آقای پور ازغدی تبریک میگوئیم و برای ایشان آرزوی موفقیت میکنیم . 

هیچ نظری موجود نیست: