یکشنبه، اسفند ۱۷، ۱۳۹۳

پول های کثیف و نمایندگان و مسئولانی کثیف تر

               پول های کثیف و نمایندگان و مسئولانی کثیف تر 

「‫پول‌های کثیف به عرصه سیاست و انتخابات‬‎」の画像検索結果

همه چیز از از اعتراف محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس دولت کثیفی که خود را پاک ترین دولت میدانست آغاز شد .

او از پرداخت یک میلیارد و دویست میلیون تومان به ۱۷۰ کاندیدای انتخابات مجلس هشتم از سوی یکی از اسپانسرهای انتخاباتی اصولگرایان خبر داد؛ 

موضوعی که کک به تنبان  نمایندگان بی شرف و بی وجدان مجلس انداخت و درست زمانیکه میخواستند آنرا هم مانند تمام اتهامات برحق دیگر مانند دریافت رشوه از مرتضوی ماله بکشند و ماستمالی کنند یک ماه بعد  عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در مورد ورود پول‌های کثیف به عرصه سیاست و انتخابات هشدار داد؛ هشداری که این بار از ناحیه یک مقام رسمی و مجری برگزاری انتخابات مطرح شد !

وحشتناک ترین نکته در اظهارات رحمانی فضلی این بود که ایشان  به گردش سالانه 20 هزار میلیارد تومانی قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و گفتند :  

بی‌شک بخشی از این پول در حوزه سیاست، انتخابات و انتقال قدرت سیاسی در کشور وارد می‌شود و جامعه، مسوولان و مجریان باید از این امر و اثرات این پول کثیف در جریان‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی آگاه باشند. 

 「‫پول‌های کثیف به عرصه سیاست و انتخابات‬‎」の画像検索結果           「‫پول‌های کثیف به عرصه سیاست و انتخابات‬‎」の画像検索結果

و مطلب بقدری شفاف و روشن است که نیازی به توضیح بیشتر در مورد پرداخت این پولها به نمایندگان و کاندیدا ها و افرادی که مدیر و مسئول و دولتمرد جمهوری اسلامی میشوند , فی سبیل الله و محض رضای خدا نمیباشد...

 و مطمئنا فلان نماینده و مسئول و وکیل و وزیر که با آن پول به مقام رسیده باید بنحوی از خجالت آقای قاچاقچی و سوداگر مرگ دربیایند  !!

 و اینجاست که به راحتی میتوان فهمید که چرا هیچوقت مبارزه با مواد مخدر و اعتیادی که جوانان ما را در خودش میبلعد و نابود میکند به سرانجامی نمیرسد و هیچ پیشرفتی ندارد و هر روز شیوع  بیشتری پیدا میکند ؟!

تا جائی که امروز دراخبار , خبر , دادن مواد مخدر مفت به معتادان و جوانان این مرز و بوم را خواندیم ... 

و همینجاست که پی میبریم چرا مبارزه با قاچاق کالا که کمر اقتصاد و تولید کنندگان را شکسته است فقط درحد یک شعار مانده و راه به جائی نمیبرد ؟!

پول کثیف است , اما کثیف تر از پول نمایندگان پلیدی هستند که با دریافت این پولها بر روی صندلی مجلس مینشینند...

پول کثیف است , اما کثیف تر آن مسئولینی هستند که با دریافت آن تیشه به ریشه این کشور و مملکت میزنند ...

پول کثیف است , اما کثیف تر از آن مدیران و دولتمردانی هستند که با قبول آن , این وضعیت اسفبار را برای مردم بوجود آوردند و جوانان را در گرداب مخوف اعتیاد رها کردند ...

پول کثیف است اما کثیف تر از آن حاکمان و سران کثافتی هستند که با دریافت آن , دست غارتگران و چپاولگران و سوداگران مرگ را باز میگذارند تا آنها خاک ما را هم به توبره بکشند و ما را به روز سیاه بنشانند و چنین ما را درمانده و بیچاره کنند ...  

「‫پول‌های کثیف به عرصه سیاست و انتخابات‬‎」の画像検索結果       「‫پول‌های کثیف به عرصه سیاست و انتخابات‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: