سه‌شنبه، اسفند ۲۶، ۱۳۹۳

فرار مغزها از فیضیه قم !؟

                                        فرار مغزها  از  فیضیه قم !؟

「‫«فرار مغز‌ها» از حوزه‌های علمیه‬‎」の画像検索結果


مگر فیضیه قم و حوزه های علمیه , مغزی هم دارد که فرار کند ؟

عجیب است , اگر کسی مغز داشت که نمیرفت فیضیه آخوند بشود !

اما خنده دار ترین حرف سال را در واپسین روزهای اسفند  ۱۳۹۳ عبد‌النبی نمازی٬ نماینده ولی فقیه در کاشان زد وایشان نسبت به «فرار مغز‌ها» از حوزه‌های علمیه هشدار دادند !!

من که هر جور فکر میکنم نمیتوانم هیچ رابطه ای مابین مغز بودن و حوزه علمیه و فرار مغزها از فیضیه را حتی تصور کنم ...

من مطمئنم اگر یک جوان به اندازه یک نخود مغزی در سرش داشته باشد هرگز برای آنکه یک آخوند بشود به فیضیه و حوزه های علمیه نمیرفت .

آخر مگر یک جوان عاقل مرض دارد که برود آخوند بشود و برای خودش و جد و آبادش هم در این دنیا و هم در آخرت لعن و نفرین و ناسزا بخرد ؟

و در خیابان  فحش بشنود و یا خیلی بخواهند به او احترام بگذارند (( مارمولک )) صدایش کنند و  با اینکار خودش  را در جامعه منزوی کند !

یک جوان باید خیلی نفهم باشد که نداند رفتن به حوزه و آخوند شدن یعنی آش نخورده و دهان سوخته ...

و بسیار باید کودن باشد که نفهمد سود و استفاده هایش را دیگران بردند و فقط 
پشت گوهی و بدنامی و عواقب مخوف آن برای او باقی مانده و میماند و بس .

و باید قبول کرد که ۹۹ درصد این جوجه طلبه ها ,  جوانهای  ابله و جاه طلب و عاشق منصب و عشق قدرتی هستند که با آخوند شدن میخواهند سریعتر مدارج ترقی را طی کنند و به میز و منصبی برسند و اصلا در بند دین و ایمان و خدا و پیغمبر هم نیستند.

「‫«فرار مغز‌ها» از حوزه‌های علمیه‬‎」の画像検索結果

 و حرف نمازی هم گواه بر همین مطلب است :

[[ عبد‌النبی نمازی٬ نماینده ولی فقیه در کاشان نسبت به «فرار مغز‌ها» از حوزه‌های علمیه و استخدام در دستگاه‌های دولتی و حکومتی به علت مشکلات اقتصادی هشدار داد. وی افزوده با یک بررسی می‌توان متوجه شد که در یک دوره ۱۰ ساله چه تعدادی از طلاب به دلیل مشکلات اقتصادی و زندگی و معیشت از مدار حوزه‌ها خارج و جذب نهاد‌ها و سازمان شده‌اند.بسیاری از طلاب پس از گذراندن چند ترم تحصیلی در حوزه‌ها و مدارس علمیه تلاش می‌کنند به استخدام دستگاه‌های دولتی درآمده و صاحب موقعیت‌ها شغلی و مالی مطلوب‌تری شوند.]]

یعنی درست همان چیزی که گفتم...

چون بی تردید اگر کسی واقعا برای خدا و دین و ایمان به فیضیه برود با هر سختی میسازد و جا خالی نمیکند , پس این جوجه آخوند ها همانطوری که گفتم فقط جمعی جوان ابله جاه طلب هستند , منتهی برای رسیدن به منصب و قدرت انگار نشادر مصرف کرده اند و صبر و تحمل شان کم است...همین .//

و این جناب نمازی هم ندانسته با گفتن فرار مغز ها , یک جوکی گفت و تیکه ای پراند ... 

「‫عبد‌النبی نمازی٬ نماینده ولی فقیه در کاشان نسبت به «فرار مغز‌ها» از حوزه‌های علمیه‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: