سه‌شنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۹۴

برای مردم مهمترین مسئله نشست ۵+۱ومحبوبترین فرد رهبری نیست !

برای مردم مهمترین مسئله نشست ۵+۱ومحبوبترین فرد رهبری نیست !


「‫مهمترین مسائل در سال 93‬‎」の画像検索結果


خیلی ساده و با دلایل مستند و مستدل میتوانیم به این حقیقت پی ببریم که برای مردم ایران مهمترین مسائل , نشست های ۵+۱ و مذاکرات اتمی و فرمایشات مراجع و رهبری و ریاست جمهوری و حتی گرانی و بحران آب نیستند.

 و همچنین برای همین مردم , شخصیت  رهبری و رفسنجانی و محمد خاتمی و زندانیان سیاسی و حسن روحانی چندان اهمیتی ندارد و حتی دستمایه های خنده و تمسخری همچون آیتالله جنتی و علم الهدی و احمد خاتمی و رائفی پور و عباسی  و پور ازغدی هم برای ملت اصلا مهم نیستند و در واقع آنها هم در نظر مردم عددی نیستند و کسی نمیباشند ...

و این نکته را بسیار آسان میتوان از استقبال و واکنش مردم از خبرهای مربوط به آنها دانست و خیلی راحت میتوان به این حقیقت پی برد .

「‫مهمترین خبرها‬‎」の画像検索結果

برای مثال به گزارشی که ایسنا ( خبرگزاری دانشجویان که منبع رسمی بسیاری از اخبار رسانه ها و سایت ها میباشد ) در مورد پر بیننده ترین خبرهای سال ۱۳۹۳  خودش نوشته ودر سایت خود قرار داده توجه کنید :

[[  بسته به اینکه از چه کسی بپرسید مهمترین خبرهای ایران در سال گذشته چه بوده است، جواب‌های مختلفی هم خواهید شنید. اگر این پرسش را از بازدیدکننده‌های ایسنا بپرسیم؟ جواب شما همین‌جاست! ]]

منبع خبر : http://www.isna.ir/fa/news/94010400609/%D9%BE%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87

و به ترتیب از :

۱- درگذشت مرتضی پاشایی

۲- اسیدپاشی‌های اصفهان

۳- درگذشت مرتضی احمدی

۴- اعدام ریحانه جباری

۵- سقوط هواپیمای ایران 140

۶- روایت یک بخشش (( که گزارشی از یک گردهمایی برای اعدام که به جشن بخشش تبدیل شد.)) نام برد .

البته توجه داشته باشید و دقت کنید که  در این شش مورد حتی یک شخصیت سیاسی و یا یک خبر سیاسی وجود ندارد و نیست واین میتواند نشانگر خستگی و دلزدگی مردم از سیاست و بیزاری آنها از شخصیت های سیاسی باشد.

و خیلی راحت میتوان به اینکه مهمترین مساله برای جمعیت جوان ایران , خود جوانان هستند و اخبار و شخصیت های جوان برای آنها در صدر اهمیت قرار دارد , نه فتوی و دستورات و گفته های آخوندها و مراجع در نماز جمعه ...!

و آنها طالب موسیقی و شادی و دوستدار خوانندگان مورد علاقه خودشان  میباشند نه مراسم هیئت ها و نوحه خوانی و سینه زنی و جانورانی همچون محمود کریمی تیرانداز و حدادیان بی چاک و دهن و هلالی خانم باز ...  

و همچنین دلیل توجه به خبر درگذشت مرتضی احمدی نشانگر محبوبیت و توجه و احترام جوانان به بزرگان و هنرمندان و پیشکسوتان دنیای هنر و رادیو تلویزیون و سینما , مخصوصا کسانی همچون مرحوم مرتضی احمدی که کارهای کمدی و شادی بخش او در خاطر واذهان مردم ماندگار بوده و هست . نه کسانی مانند الهام چرخنده با آن همه تبلیغ و شو های مختلف و حمایت و برنامه و برنامه ریزی و ادا و اطوارهای جلف .... 

و توجه و مخالفت جدی جوانان و کلیه مردم به حرکتهای داعشی تندرو های دینی و اعمال پلید و غیر انسانی ها در جامعه , که ما شاهد بودیم که  چه دردنیای مجازی و برپائی کمپین ها و چه بصورت حضور فیزیکی در خیابانها مردم توجه و مخالفت خودشان را ابراز کردند , که آشکارا نشانگر عدم استقبال و پایگاه نداشتن اینگونه تفکرات و تنفر از این افراد  در جامعه  امروزی ایران است .

و اعدام ریحانه جباری که نمایانگر تنفر مردم از احکامی چون قصاص و تقبیح کینه و دشمنی و انتقام بود و در مقابل آن خبر بخشش قاتل در پا ی چوبه دار و نجات از اعدام ( که در سال گذشته بسیار شاهد اینگونه بزرگواری ها  و بخشش ها بودیم ) نیز خبر از استقبال و رشد و گرایش ملت به خوبی و توجه مردم به اهمیت اصول اخلاقی مانند گذشت و بخشش و جوانمردی و اخلاق نیک و پسندیده میباشد .

و خبر سقوط هواپیما در وسط شهر بزرگی چون تهران را هم از میزان اهمیت در اخبار مربوط به امنیت جانی مردم و حساسیت آنها به چنین اخباری دانست .

حالا آقایان باز هم پولها را خرج مراسم های احمقانه و همایش ها سوت و کور و برنامه های بدون بیننده و کم طرفدار کنند و به باز هم این علامت های هشدار دهنده توجه نکنند تا روزی که خبر آخر و عاقبت خودشان تیتر جراید و روزنامه ها و پربیننده ترین خبر سال شود ... انشالله .  

 「‫پربیننده های ایسنا در سال 93‬‎」の画像検索結果 「‫مهمترین مسائل‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: