شنبه، فروردین ۰۸، ۱۳۹۴

خودتان بروید ببینید این چه است قضیه !؟

                      خودتان بروید ببینید این چه است قضیه !؟




[[ لکن البته به یاری خداوند تبارک و تعالی شما باید ببخشید من را که اینگونه آن را به لهجه امام فرمایش کردم  که گفتم و تیتر کردم آنها را ....!]]

والله من گیج شدم که باید قسم حضرت عباس خمینی را قبول کنم یا دم خروس تعریف ها از سردار سلیمانی را ؟!!

در این بین یا خمینی حرف مفت زده و نفهمیده چی گفته ...؟

یا ژنرال قاسم سلیمانی قضیه دار هست که دارند از او تعریف میکنند !!

و اصلا کل نظام زیر سوال میرود چون بنیانگزار آن تائید کرده که جمهوری اسلامی هم باید تکذیب بکنند !!

ولی نه تنها تکذیب نمیکنند  , بلکه با آب و تاب آنرا در جراید و سایتها با افتخار مینویسند و تشویق هم میکنند !! 

قضاوت با خود شماست که بخوانید و داوری کنید که امام رحلت جانگداز مزخرف گفته اند , یا راست راستکی این سردار سلیمانی قضیه دار است و به قول خمینی خیانت میکند ؟!

(( مبتنی بر فرمایش منطقی امام خمینی در ۲۳ شهريور ۵۸، یکی از معیارهای شناخت افراد خوب از بد، تمجید یا تقبیح دشمن نسبت به آنان است: 

«ما هم نبايد توقع داشته باشيم كه اينها [دشمنان] براى ما خوب بگويند، اگر خوب بگويند، معلوم مى‏شود ما خيانتكاريم! ... 

اگر چنانچه امريكا از ما تعريف كند و روزنامه ‏هاى امريكا از ما تعريف كنند، آن وقت است كه بايد مردم بگويند  اين چه است قضيه؟

يك قضيه‏ اى است كه دارند تعريف می‏كنند!

 البته بايد از ما تكذيب كنند، از شما هم بايد تكذيب كنند و جمهورى اسلام را هم بايد تكذيب بكنند». صحیفه نور، ج ۹، ص ۵۲۸. ب))

به نقل از کیهان، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت فرماندهان شبه نظامی و مسئولان دولتی عراق می‌گویند یک فرمانده مقتدر ایرانی به عنوان تاکتیسین اصلی همراه با مشاوران خود، نبرد علیه تروریست‌ها را هدایت می‌کند. حضور سرلشکر سلیمانی حیرت‌آور است.

هفته نامه اشپیگل  : سردار “قاسم سلیمانی” را باید خطرناک ترین سردار ایرانی در مقابله با تروریست های داعش دانست. در این مطلب آمده است: قاسم سلیمانی از آن دسته از فرماندهان نیست که در خانه بنشیند و نیروهایش در خط مقدم نبرد باشند. وی فرمانده نیروهای سپاه قدس است که همان “یگان نیروهای ویژه” در عملیات برون مرزی سپاه پاسداران به شمار می رود.سلیمانی با شخصیتی شجاع، بی پروا و بلند پرواز و هوشمند دارایی جاذبه ای بی حد و حصر است.!!

هفته نامه نیوزویک، تصویر روی جلد این هفته خود را به سردار قاسم سلیمانی اختصاص داده است و با تیتر «انتقام: او اول با آمریکا جنگید و اکنون در حال له کردن داعش است»ایرانیان فرمانده نیروی قدس و مغز متفکر نظامی خود را به عراق فرستادند؛ کسی که که بسیاری از رهبران نظامی او را فرماندهی عالی و استراتژیک می‌دانند.!!!




هیچ نظری موجود نیست: