چهارشنبه، فروردین ۰۵، ۱۳۹۴

جناب آقای خامنه ای من نمیتوانم با این دولت و حکومت همدل و همزبان باشم

جناب آقای خامنه ای من نمیتوانم با این دولت و حکومت همدل و همزبان باشم 


「‫دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی‬‎」の画像検索結果


آقای سید علی خامنه ای , شما سال ۱۳۹۴ را سال دولت و ملت , همدلی و همزبانی نامگذاری کردید در حالیکه درسخنان خود شما هم هر دو کفه این شعار با یکدیگر بسیار متفاوت و کاملا نا میزان و خیلی ناعادلانه با هم نابرابرمیباشند !

شما گفتید :  

[[برای تحقق شعار سال ۹۴ یعنی «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، باید هر دو کفه این شعار یعنی ملت عزیز، بزرگ، شجاع، بصیر، دانا و با همت ایران و همچنین دولت خدمتگزار
، به یکدیگر اعتماد، و صمیمانه با هم همکاری کنند. ]]

و من هم چون یک یکی از افراد همین ملت و از اعضای همان کفه میباشم , از شما میپرسم که :

چگونه یک کفه که دارای این همه مزایا و محاسن میباشد و بنابر گفته شما عزیز، بزرگ، شجاع، بصیر، دانا و با همت هستند را با کفه دیگری که فقط شما آنرا خدمتگزار میدانید و مینامید میتوان در یک سطح  دید و بصورت مساوی کنار هم قرار بدهیم  تا بتوانند به یکدیگر اعتماد کنند و با هم همکاری بنمایند ؟

این دولت اگر خدمتی هم کرده باشد و بکند همانطور که بارها ریاست همین دولت فعلی نیز بر زبان آورده و گفته ؛ بدون شک فقط خدمت در راه پاک کردن گندهای دولت قبلی و زدودن کثافتکاری های خدمتگزارانش که دست بر قضا  نظرشان به نظر شما نزدیک تر بوده  میباشد .

وگرنه دولتی که نرخ نان (( این قوت لایموت ملت )) را دلبخواه و به عهده خود نان فروشان بگذارد , به هیچ وجه خدمتگزار ملت نیست و اصلا نمیتواند خادم مردم باشد !! 

رهبر معظم انقلاب از شما خواهش میکنم که شرعا و وجدانا وشرافتمندانه خودتان قضاوت کنید که : 

چگونه یک کفه عزیز میتواند در خروج بی حساب و کتاب ۲۲ میلیارد دلار از پول بیت المال  به کشور همسایه , با کفه دیگر صمیمانه همکاری کند ؟

چگونه یک کفه دانا میتواند به کفه ای که نتوانست افرادی را که به صورت زنان و دخترانشان اسید پاشیدند را دستگیر کند ,اعتماد کند ؟

چگونه یک کفه بصیر میتواند به کفه ای که همه قدرت اجرائی را دردست دارد ولی از اجرای کنسرت با مجوز هنرمندان جلوگیری میکند صمیمی باشد ؟

چگونه یک کفه با همت میتواند به کفه ای که از پس کار کوچکی چون جلوگیری از بوجود آمدن و ورود ریزگردها نتواند بر بیاید , اطمینان کند ؟

چگونه یک کفه دانا میتواند به کفه ای که هنوز دارای مدیران دزد هست و هنوز میلیاردی اختلاس میکند ولی اوخودش را به نادانی میزند همکار باشد ؟ 

چگونه یک کفه بزرگ میتواند به کفه ای با این همه بریز و بپاش بیهوده , برای عدم دریافت یارانه به مردم حقیرانه التماس میکند را باور کند ؟

چگونه یک کفه شجاع میتواند به کفه ای که  با مشتی دلواپس منافع خودشان که فقط  درسر راهش سنگ اندازی میکنند مقابله وحتی جرات برخورد راهم ندارد خدمتگزار بداند ؟

نه , این منصفانه نیست که از یک کفه ای که هنوز به وعده های انتخاباتی خودش عمل نکرده اعتماد کنند...

نه , این عادلانه نیست که با یک کفه ای که بغیر از گران تر کردن اجناس و مایحتاج و سوخت هیچ کار دیگری برای ملت نکرده همکاری کنند ...

نه , این عاقلانه نیست که با یک کفه ای که تمام کاستی ها و کمبودها و مشکلات را بگردن دولت قبلی می اندازد ولی هنوزریاست قبلی بوجود آورنده همان مشکلات و دزدی ها و اختلاس ها را به پای میز محاکمه نکشانده وبدتر از همه آنکه  از بیشتر همان افراد دولت قبلی در دولتش استفاده میکند را صادق و قابل اعتماد و قابل همکاری بدانند !

من نمیدانم شما چگونه و با چه بصیرتی این افراد را با توجه به حقوق و مزایائی که میگیرند و هیچ خدمتی هم نمیکنند را خدمتگزار میدانید و مینامید ؟

شما چگونه آنها را خدمت گزار میدانید در حالیکه هیچکدام از آنها حتی به نیمی از وظایف قانونی و محول شده به خودشان را هم درست و حسابی انجام نمیدهند؟ 

و چه تضمینی میتوانید برای اعتماد و همکاری با آنها به ما بدهید که مطمئن باشیم نه خدمت , بلکه فقط به همان وظایف قانونی خودشان عمل کنند ؟ 

نه , نه بسیار متاسفم که من و ما دیگر قادر نیستیم و نمیتوانیم به این پیشنهاد شما حتی فکر کنیم و با دست خودمان راه نقد و انتقاد خودمان را هم ببندیم .

آیا بهتر نبود که شما امسال و سال ۱۳۹۴ را ,  نام سال تلاش برای تحقق وعده های همه دولتها به ملت عزیز و بزرگ و دانا میگذاشتید ؟

آیا بهتر نبود امسال را سال انتقاد و نظارت بر تمام ارکان دولت و به وظیفه عمل کردن و پاسخگو بودن همه دولتمردان نامگذاری میکردید ؟

آیا بهتر نبود که امسال را سال همدلی و همزبانی و همکاری دولت و دولتمردان برای خدمت به ملت بصیر و با همت و شجاع نامگذاری میکردید و خودتان نظارت میکردید و میدیدید که آیا آنها به وظایف خودشان درست عمل میکنند و بعد منت خدمت آنها را بر سر ما میگذاشتید ؟

راستی پیگیر نامگذاری سالهای قبل و میزان عملکرد و کارکرد زیردستان خود با تلاش در راستای اهداف آن  نامگذاری و میزان تحقق آن بوده اید که چنین بی محابا به نامگذاری سالهای بعد اقدام میکنید !!؟  

در هر صورت تحقق این نامگذاری بنابر دلایلی که آوردم برای ما میسر نیست و به نظر من اگر میتوانید و راهی وجود دارد  یا نامگذاری امسال را تغییر دهید و یا سال ۱۳۹۴ را بدون نام و نامگذاری آغاز کنید , شاید اصلا بدون نام بهتر بود و بدون نامگذاری و توقع حاصل از آن  , کارها بهتر و درست تر و اساسی تر پیش برود و از آب در بیاید و انجام دهند ...!!  

「‫دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی‬‎」の画像検索結果               「‫دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی‬‎」の画像検索結果

    

هیچ نظری موجود نیست: