جمعه، آبان ۰۹، ۱۳۹۳

مداح هفت تیر کش را به بیت رهبری راه ندادند !

       مداح هفت تیر کش را به بیت رهبری راه ندادند !

            
             

بیچاره حاج محمود کریمی , همان مداحی که تهران را با تگزاس اشتباه گرفت و به ماشین مردم تیر اندازی کرد , آخه امسال آدم حسابش نکردند و به  بیت رهبری راهش ندادند و دعوتش نکردند !

حیوونکی خیلی دلش میخواست که به بیت برود ...

میگویند یکی دوشب هم رفته سر کوچه آقا اینها و هی رد شده و خودش را نشان داده و این پا و اون پا کرده و حتی برای مجتبی و آقا وحید هم دست تکان داده...

ولی تحویلش نگرفتند و دست از پا درازتر رفته روضه اش را خوانده و پنج میلیون را گرفته و برگشته خانه دمرو افتاده و تا صبح صدای هق هق گریه اش همسایه ها  را از خواب  و زندگی انداخته ...!

    

اما از دلسوزی بیجا که بگذریم و عقل را بر احساس مسلط کنیم باید
بگوئیم :

مرتیکه عجب روئی هم دارد ؟

چشم سفید ابله چه فکری میکند ؟

فکر میکند با این گندی که بالا آورد ه بود , قوه قضائیه و نیروی انتظامی عاشق ابروهای پاچه بزی اش بودند ,یا محو صوت داوودی بدتر از نکیرالاصواتش شدند که دمش را نگرفتند و به زندان نینداختندش ؟

واقعا این روضه خوان دوزاری چه فکری کرده ؟

فکر میکند عددی هست و تحویلش میگیرند ؟

یا اگر او نوحه نخواند باید در مسجد و هیات و کربلا را ببندند ؟

بدبخت نفهم ای محمود  ,

بیچاره همین آقا باز دوباره از همان جسم علیل ویه خورده آبروئی که از سر احمدی نژاد باقی مانده برایت مایه گذاشت, وگرنه این صادق دیوانه دو سوته فرستاده بودت بالای دار که برای کلاغ ها نوحه بخوانی و زوزه بکشی ....

حالا یکی دوسال مثل بچه آدم زندگی کن و دوباره شر و شور راه نیانداز و با این اراذل و اوباشی که جمع میشوید و میروید شمال تک چرخ میزنید , نپر و نگرد , تا خودم ببینم برایت چکارمیتوانم بکنم ؟

         محمود این صد مرتبه ...آدم باش .//

 

 

هیچ نظری موجود نیست: