پنجشنبه، آبان ۰۸، ۱۳۹۳

واکنش مقامات و مسولین نظام در مورد اسید پاشی ها

واکنش مقامات و مسولین نظام در مورد اسید پاشی ها

 

مقام عظما رهبر فتانه و فرزانه انقلاب در نماز عید  فطر سال بعد میفرمایند : اسید پاشی هم مانند بلایای طبیعی میماند ! مانند سیل , مانند توفان , مانند زلزله  ...فقط دشمن را باید در این فتنه شناسائی  کرد و فقط دشمنان نظام هستند که با دشمنی با نظام مقتدرما که  در دنیا مقام علمی دارد هست و خیلی دشمن ما هستند.

رئیس جمهور حسن آقا : من از مردم درد کشیده و از این ملت شریف و صبور میخواهم که اجازه  بدهند دولت با تدبیر اول مساله نشست ها را با جواد و اشتون حل کنند و امید حاصله از آن این سوزش پلید و وحشتناک اسیدی در  مردم را متعادل خواهد کرد و امید خواهد داد .
 گفتم که کلید این مشکل را خیلی زود برای من بیاورند ...

رئیس مجمع تشخیص نظام : رئیس اصلی که در آن دنیا درگیر تفهیم روزهای دادگاهی خودش  در دادگاه عدل الهی توسط شیاطین و ملایک میباشد , بنابرین بسراغ شخ اکبر رفسنجانی که هم رئیس سابق بود و هم عشق دوباره ریاست مجمع را دارد رفتیم و ایشان گفت : در هشت سال گذشته تمام سرمایه های بالقوه کشور بابت هزینه های بیخودی تلف شده و این معضل اسید پاشی هم ریشه در همان هشت سال دولت نظر کرده دارد .

رئیس قوه قضائیه لاریجانی : این اسید پاشی ها اصلا بخاطر بد حجابی و کم حجابی و اینها نبوده بلکه چند نفر باهم شوخی داشتند که این کار را کردند و ما پیش پیش حکم اعدام آنها را صادر کردیم و برگه های انهم آماده هست و در پارک ملت هم چوبه های در آنها را برپا کردیم و همینکه نیروی انتظامی آنها را دستگیر کند بدون محاکمه بالای دار خواهند رفت .

رئیس مجلس شورای اسلامی لاریجانی : هوی قندون پرت نکن بی تربیت نمیگذارند من بگویم که این فتنه اسید پاشی از خارج وارد شده , بی ادب فحش نده .... اسید پاشی کار دشمنان خارجی , به داداشم فحش نده ها , شنود کار میزارید ؟ ما نمایندگان خانه ملت ...آقا دمپائی پرت نکن این لنگه کفش مال کیه ؟ 

اون لاریجانی که هیچوقت نیست : نمیدونم چرا فکر میکنم که این اسید پاشی کار خارجی های غرب  باید باشه که میخواهند حقوق بشر اسلامی و قانون زیبا و شیرین قصاص ما را که بهترین قانون هست مخدوش کنند , احساس میکنم کار همین احمد شهید باشه ...

نمایندگان مجلس : مشغول نوشتن طرح دوفوریتی اعمال امر به معروف و نهی از منکر به مردم حتی در خانه هایشان هستند و برای امر به معروف کردن اموات هم مشغول رای گیری میباشند !

امام جمعه اصفهان : این کارها اصلا درست نیست و نباید اینطوری امر به معروف بکنند , من گفتم چوب را در اسید تر کنند و بعدا بزنند نه آنکه اسید بپاشند , البته من الان دارم بدجوری منتظر هستم تا ببینم نتیجه این ها کی به اطلاع من میرسانند ....

نماینده مردم اصفهان : این اسید پاشی کار خود صهیونیست ها هست و همین دیشب من رفتم سر کوچه که آشغال بزارم دیدم دوتا مزدور صهیونیستی که سوار موتور بودند میخواستند روی دوتا از خانمهائی که هم چادری بودند و هم مقنعه داشتند و روی چادر هایشان هم دوتا روسری بسته بودند اسید بپاشند که تا من گفتم دزد بگیریدشون فرار کردن و رفتن لای دست ارباب جهانخوارشان  ..

رئیس نیروی انتظامی اصفهان : ما خیلی به دستگیری عوامل اسید پاشی نزدیک شدیم و تقریبا ٩٧% و خرده ای آنها را شناسائی کردیم و دیروز دوتا از مشکوکن را گرفتیم که شماره عینک یکی از آنها با مسببین اصلی نیم درجه فرق دشت و آزادشون کردیم , ولی تا دلتون بخواد ضد انقلاب و سلطنت طلب و عوامل فتنه از اعتراضات گرفتیم که فکر میکنم خبرنگار ایسنا و حسین شریعتمداری هم جز اینا بودند و شایعه ای هم از حضور فردوسی پور نود هم پخش شده بود که صحت نداشت ....

اطلاعات  سپاه اصفهان : برداران گمراه امام زمان تاکنون پنج فیسبوک باز و دوتن از ایادی سایتهای ضد انقلاب را گم گور کردند و اینک مشغول شناسائی مابقی اسید پاشان در تویتر و بالاترین میباشند , و همینجوری هم چند تا از دانشجو ها را احضار کردیم که ازشون اسید پاش بسازیم یا چند تا اسید پاش از توشون در بیاریم ...

یونسی دستیار ویژه روحانی : اگر این اسید پاش ایرانی باشه و تهش آرم جمهوری اسلامی هم خورده باشه باز هم یک مزدور خارجی هاست و بچه ما آنها را در فرودگاه رصد کرده بودند و موفق شدند بفهمند که آنها اسید را در شیشه های ویسکی و ودکا وارد کرده بودند , ولی مطمئن باشید مزدور اجانب بودند ...

بعضی از خبرنگاران که فکر میکردند محمد جواد ظریف هم بچه اصفهان هست و شاید حرفی برای این اسید پاشی داشته باشد نزد وی رفتند که او با خنده خنده گفت : به من ربطی نداره و نظرم را در صفحه فیسبوک خودم نوشتم ....

و باز هم در آخر و نخودی همه کارها سایت احمدی نژاد نوشت که احتمال داره که به یاری امام زمان که این ماه نه ...دو سه ماه دیگه ظهور میکنه , این کار کار مذهبی های گروهای تند روئی باشه که اواخر ریاست
جمهوری پشت منو خالی کردند و زیر آب اسفندیار را زدند ...
 و همچنان اسید پاش اصلی ول میگردد ....   


 

هیچ نظری موجود نیست: