چهارشنبه، مهر ۰۹، ۱۳۹۳

هدیه ایران به ارتش لبنان چیست ؟

                                   هدیه ایران به ارتش لبنان چیست ؟

      

[[ شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران همچنین اعلام کرد، ایران تصمیم گرفته است، هدیه‌ای به ارتش لبنان تقدیم کند.]]

لطفا  دقت کنید :

ایران تصمیم گرفته است ؟!

ایران کیست ؟

ایران من هستم و ایران تو هستی و همه ما میشویم ایران  ...

ایران فقط من نیستم .
ایران فقط تو نیستی .
ایران فقط دریادار شمخانی نیست .
ایران فقط سید علی خامنه ای نیست .

همه ما , ترک و لر و فارس و کرد و بلوچ و شیعه و سنی و بهائی و زردشتی و کلیمی و تهرانی و رشتی و تبریزی و شیرازی و ...ایرانی و ایران هستیم  

حال این آقا میگوید ایران تصمیم گرفته !!؟

   

آیا  من چنین تصمیمی گرفتم ؟
آیا تو چنین تصمیمی گرفتی ؟

ما چطور تصمیم گرفتیم هدیه بدهیم در حالیکه نمیدانیم آن هدیه چیست ؟

این هدیه ,هدیه ایران نیست بلکه هدیه جمهوری اسلامی به ارتش لبنان است ,

این هدیه , هدیه ایران نیست , این هدیه شمخانی و خامنه ای به لبنان است .

فکر میکنید هدیه به یک ارتش چه میتواند باشد ؟

یک شاخه  سبز زیتون با چند کبوترسپید ؟




نه ...هدیه به ارتش ,توپ هست و موشک و سلاح و فشنگ و بمب و یا دلار برای خرید تسلیحات نظامی و یا پهپادهای ساخته شده با دلارهای فروش نفت ...

من به ارتش لبنان هدیه نمیدهم .
من نمیخواهم به ارتش لبنان هدیه بدهم .
من چنین هدیه ای به هیچ ارتشی نمیدهم .
من نمیخواهم به هیچ ارتشی هدیه بدهم .

این هدیه , هدیه من نیست .
این هدیه , هدیه ایران نیست .

این هدیه ,  بهانه ای بنام هدیه  , برای تخریب من و بدنام کردن نام ایران است .

آقای شمخانی بگو : جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تصمیم گرفتند به ارتش لبنان هدیه بدهند , نه ایران و مردم ایران زمین ....

 

هیچ نظری موجود نیست: