پنجشنبه، مهر ۱۷، ۱۳۹۳

غنچه قوامی , بیگناهی که میخواهند از او وسیله ای برای برقراری روابط مجدد بسازند !

غنچه قوامی , بیگناهی که میخواهند ازاو وسیله ای برای برقراری روابط مجدد بسازند !

  


دستگیری و دربند کردن غنچه قوامی که بخاطرعکس مزبور و یا پافشاری بر درخواست حضور در ورزشگاه به همراه جمعی دیگر از زنان  به همان اندازه غیر قابل قبول است  , که ((  با توجه به رفتارهای مشابه جمهوری اسلامی )) سواستفاده رژیم از ملیت بریتانیائی او در چانه زنی برای بازگشائی مجدد سفارت و گرو کشی برای برقراری دوباره روابط دیپلماتیک خدشه دار شده جمهوری اسلامی و دولت فخیمه انگلیس محتمل و عیان و آشکار میباشد .

طبق عادت و سیره و روش آخوند ها از برای مذاکره بدون جنجال و های هووی خبری, میتوانند در ظاهر گفتگو ها برای آزادی غنچه خواسته های دولت بریتانیا را برای برقراری رابطه مجدد  بفهمند و درحین مشورت برای رنگ کت شلوار و روسری روز آزادی او ارادت خودشان را به عرض آن دولت فخیمه برسانند.

و خرده ریز ها را هم با فرستادن یک تیم خبری برای پرسیدن حال غنچه و ضبط  صدای او از رفتار انسانی و مهربانانه جمهوری اسلامی در مدت حبس بودنش را میتوانند را هم آنجا تکمیل کنند .

دخترک بیچاره و مادر نگران و بیتاب او هم مانند موارد قبلی ,  قربانی همین سیاستهای احمقانه و مزورانه برای پنهانکاری خفت و ذلت جمهوری اسلامی و آخوند ها  شده اند .//


    

هیچ نظری موجود نیست: