شنبه، مهر ۱۲، ۱۳۹۳

کدام عقل سلیمی وجود جن را باور میکند ؟

                          کدام عقل سلیمی وجود جن را باور میکند ؟

    

یکی از ابهامات قرآن , تاکیدش بر وجود موجودی خیالی و خرافی بنام جن هست.

موجودی که تا به حال هیچ سند مستدل و مدرک مستندی از حضور او در کره زمین بدست نیامده و ادعای بسیاری از افراد مرتبط با آنها نیز تا کنون ثابت نشده است!

بیش از ١٤٠٠ سال از سرودن و یا نزول قرآن میگذرد و هیچ دلیل قانع کننده ای برای نزول این آیات از جانب الله به محمد توسط جبرئیل وجود ندارد!

و در حالیکه کمبود بسیاری از موارد ضروری مانند تاکید بر امامت ونحوه تعیین جانشین پس از مرگ پیامبر(( که سبب اختلاف و دشمنی و انشقاق در مسلمانان شده )) در قرآن بچشم می آید و شدیدا احساس میشود , نزول سوره و آیاتی در مورد جن که بودن و نبودنش برای انسان یکی هست و تابحال هیچ خیر و شری هم برای انسانها نداشته و در مدت ١٤٠٠ سال پس از نزول آیات جن , حتی یکمورد هم از زنده و مرده هیچ جنی پیدا نشده و بهتر آن است که بگوئیم اصلا جنی وجود ندارد ,  بسیار عجیب و غیر عقلانی بنظر میرسد.

 

آیا یک کدام از این مراجع و آیات عظام و مفتی و قاری و مبلغ و مفسر میتوانند بگویند که شان نزول سوره جن چیست و به چه درد مسلمانان خورده و میخورد ؟

و چگونه به هدایت انسانها کمک میکند و چراغ راهگشای آنهاست ؟

و چطور مخلوقی که بنابر گفته قرآن از جنس لهیب آتش ( نور ) است میتواند از دید انسان که به راحتی آتش و لهیب آتش را میبیند  پنهان باشد ؟

و چگونه موجودی را که خودش از جنس آتش است را دارای تکلیف و معاد دانست و میتواند او را در آتش جهنم عذاب دهد؟

حالا انقلت و بهانه بنی اسراییلی بیاورید که : نه , این آتش با آن آتش به اذن خدا خیلی فرق میکند ...!!

خوب اگر فرق دارد و فرق میکند , به الله میگفتید که یک مثال دیگری بزند که ما هم فکر نکنیم که دروغ میگوئید  !!

واقعا قرآن که کلام الله است و برای هدایت بشر نازل شده و مسلمانان برای راهنمائی به آن مراجعه میکنند و در آن معجزات علمی را پس از کشف آن توسط دانشمندان غیر مسلمان کشف میکنند این سوره جن آن چه دلیلی در گفتن و نزول وحی  آن توسط الله وجود دارد؟

 و گفتن این آیات چگونه به راهنمائی ابناء بشر و هدایت آنها کمک میکند و به  و تابحال به چه درد انسان خورده و یا من بعد بدرد انسان میخورد؟

و چرا تابحال هیچ مسلمانی از عالم بزرگ و همه چیز فهمی چون ملا هادی سبزواری و امام باهوش و زیرکی چون روح الله خمینی بگیر تا دیوانه ای مانند آخوند قرائتی و بیسوادی همچون شیخک استاد پناهیان  دررو  و  برو ...

نرفتند و یک جن نگرفتند و بیاورند جلوی کافران و بی دینان و لامذهبان و مرتدان و دین زدگان بگذارند و بگویند بفرمایید این هم دلیل حقانیت دین  و اثبات درستی حرف ما ...؟

و چرا آشیخ علی اکبر رفسنجانی که پسرانش در رشوه گیری و رشوه خوری و رانت بازی و پارتی بازی استاد هستند را نمیفرستد بروند دم یکی از همان  جن های همجنس خودشان را ببینند و با رشوه و پارتی و رانت بازی یک جن اصلی هم نشد هم نشد و یکی از آن جنهای چینی را هم که شده بردارند و بیاورند و به اسلام خدمتی بکنند ؟

خلاصه که تا یک جن درست و حسابی که معلوم باشد واقعا جن هست (( نه از آن زندانیهای خلافکار مادر مرده را که در هر کجا به جای هرچیزی جا میزنید و قبل از زندان وادار به اعتراف به هر چه میکنید )) برای ما نیاورید و رو نکنید , حقی ندارید که هیچکسی را دوباره بعلت بدعت در دین , [[  مانند این بنده خدائی که هفته پیش به همین بهانه کشتید ]] اعدام کنید و به دار بکشید .//


هیچ نظری موجود نیست: