دوشنبه، مهر ۲۱، ۱۳۹۳

بیایید شک نکنیم و یقین داشته باشیم نوری زاد مهره وزارت اطلاعات هست

          بیایید شک نکنیم و یقین داشته باشیم نوری زاد مهره وزارت اطلاعات هست
 
     

دوستان بیائید یقین کنیم که نوری زاد مهره اطلاعات هست و مطمئن باشیم و شک هم  نکنیم و به دلمان راه ندهیم  .

خوب حالا این آقا که مهره وزارت اطلاعات هست...

منظورش از این کارها چی هست و چه هدفی را دنبال میکنه ؟

بنشینیم و کلاهمان را قاضی کنیم ,

یک مرد شصت ساله مودب و هنرمند,  خانواده دار که پسرش همسن و سال بسیاری از شما هاست , رفته مهره وزارت اطلاعات شده که با این شکل و شمایل بیاد هر روز تو خیابان بچرخد و بگردد که چی ؟

یعنی وزارت اطلاعات از آدم قدیمی و کهنه کاری که سابقه همکاری با کیهان و آوینی را دارد فقط میتونه در این حد استفاده بکنه ؟

  

خودتان را بگذارید جای نوری زاد , اگر بودید این ماموریت را قبول میکردید ؟

اگر باز نقطه نظر نفوذی و مامور بودن هم که حساب کنیم من فکر نمیکنم وزارت اطلاعات راضی بشود که با یکی از ماموران خودش چنین کاری بکند و چنین بلائی سرش بیاورد ؟

تازه مگر اکبر خوشکوش مرده که این کار را بدهند به نوری زاد ؟

خوب ببینیم  کار این مهره وزارت اطلاعات چه ضرری به ما در دنیای مجازی میزند و چه تاثیری در روند دمکراسی خواهی مردم ایران میگذارد و چه ضربه ای به مبارزات بی امان و مداوم و کارساز مبارزین و آزادیخواهان پرتلاش و شجاع ما میزند ؟

: هیچی ....

پیرمردی بدون آنکه از کسی دعوت به همکاری یا همراهی کند , هر روز کفن مانندی را بر تن میکند که بر روی آن نوشته <<  سپاه اموال مرا برده و پس نمیدهد >> و در پشت و روی آن کفن هم عکس کسانیکه دلهای شما برای آنها پرپر میزند و یا کسانیکه از آنها متنفر هستید را چسبانده است   و در جلوی سفارت امریکا و زندان اوین و سپاه , قدم میزند و به پدر و مادرانی که فرزندانشان در بند هستند دلداری میدهد و به آخوند ها و ماموران نیرو های امنیتی گیر میدهد و کتک میخورد و فحش میشنود و دستگیر میشود و باز هم روز از نو و روزی از نو ....

    

خوب کجای این کار به ضرر ماست و چه ضربه ای به ما میزند ؟

(( بابا نامسلمونا, اگه حتی بگیم که در روز نیم ساعت وقت یه کسیکه باید بیاد و به من و تو بخاطر حجاب و لباس و سگ و موی سر گیر بدهد  را میگیرد و این که لااقل بنفع من و تو هست را حساب کنید !!))

باز هم حرف شما قبول و از کید و حیله وزارت اطلاعات نمیشه غافل شد و ایشان مهره وزارت اطلاعات هست.

پس عقلتون کجا رفته و چرا این رفتار را با او میکنید ؟

شما که همه مطمئن هستید نوری زاد مهره وزارت اطلاعات هست خوب ایشان را با یک پند شیخ اجل سعدی (( سر مار را با سنگ دشمن بکوب )) کادو پیچش کنید و این گفتار و رفتار و حرکات او را مانند چماقی بر سر همدوره ها و همکاران و همرزمان خودش بکوبید و بگوئید << یا مثل نوری زاد باش و ببر و یا خفه خون بگیر و حرف نزن >> و چپ رفتند و راست آمدند ایشان را دوبامبی بر فرق سر اینها بکوبید ...

(( ای آدم زرنگ ها , ای بچه تیز ها , لامصب ها ...اگر این بابا مامور وزارت اطلاعات هم که باشه آیا برای ما بهتر نیست یکی از آنها را بجای آنکه برود و دیگران را با چاقو بکشد و یا دراوین شلاق بزند و بازجوئی بکند , در خیابان مچل کنیم ؟))

والله ,بخدا , بنظر من تو حصر بودن میرحسین از آزاد بودن نوری زاد عجیبتره !!

و در آخر , چندی دیگر این آقا را حذف کردند و با مرگش فهمیدیم که اینها فیلم و سیاهبازی نبود و ما اشتباه میکردیم ...
       آنوقت جواب خودتان را چه میدهید ؟
 
  

هیچ نظری موجود نیست: