پنجشنبه، مهر ۱۷، ۱۳۹۳

پس از دنیای واقعی میخواهند دنیای مجازی را هم از ما بگیرند

پس از دنیای واقعی میخواهند دنیای مجازی را هم از ما بگیرند

   

جمهوری اسلامی پس ازجهنم کردن دنیای واقعی و گرفتن کلیه آزادی ها و حقوق های اجتماعی مردم , هنوز دست از سرشان برنداشته و میخواهد دنیای مجازی را هم برای مردم جهنم کند و آزادی آنها را هم بگیرد و  در دنیای مجازی هم به حقوق آنها تجاوز کند.

پس از استقبال گسترده از پخش برنامه و مجموعه انقلاب ٥٧ از تلویزیون  و سایت شبکه من و تو , جمهوری اسلامی بلافاصله با  نشر چند خبر در مورد دستگیری ١١ تن از کاربران شبکه های اجتماعی بعلت جوک ساختن برای امام قدس ره راحل و سپس خبر دستگیری همجنس بازان مجازی و دستگیری چند تن از کاربران دیگر به بهانه های مختلف دیگر که تمامی  آنها هم در شهرستانها بوده و دستگیر شدند که راست و دروغ همه آنها هم فقط به استناد اخبار و گزارش های نشریات و سایتهای وابسته به جمهوری اسلامی میباشد (( که من احتمال میدهم بیشتر آن دروغ و جنگ روانی فقط بخاطر ترساندن از طریق جعل و دروغ هست )) که شاهد بی رونقی و خلوت شدن شبکه ها و یک افت شدید در حضور کاربران و تعداد آنها در سایتها میباشیم  و هستیم !

 

ولی نکته جالب این مطلب ؛  در باور شایعات و ترویج آن توسط خود کاربران و خودسانسوری و ترس بیمورد مردم و کسانی هست که تنها فعالیت آنها داشتن عکس گوگوش در نمایه اش یا نوشتن دو سه خط انتقاد از گرانی و تورم در قسمت کامنتها و یا امتیاز دادن به یک پست انتقادی از حکومت و یا لایک کردن لینک رضا پهلوی و یا امتیاز دادن و لایک کردن پستی در اعتراض به خشک شدن دریاچه اورمیه هست و میباشد.

 که باید به چنین مردمی که نزده میرقصند و نخورده مست هستند برای دفاع از آزادی های شخصی و پایمردی در حفظ حقوق اجتماعی خودشان تبریک گفت و تهنیت عرض کرد.

 اکثر آنها همان کسانی هستند که بیشتر از همه مینالند و ادعای خفقان و کمبود نفس برای کشیدن را دارند و همه جور آزادی را تمجید و ستایش میکنند و از بخت بد خود گله گذارند و نسل خود را نسلی سوخته متمایل به جزغاله شده تصور میکنند  و الی ماشالله ...



باید به این دوستان گفت که شما , یا بعلت مرض نق زدن و یا بخاطر توهم و خودآزاری و یا علاقه به ترسیدن بیمورد و غیره ... باید خودتان را به روانپزشک معرفی کنید!

یا دروغ میگوئید و هیچ مشکل و مسئله ای در آزادی های فردی و نقض حقوق شهروندی و اجتماعی خود ندارید !!

و یا آدمهای بدبختی هستید که به توسری خوردن و حقارت و ذلت عادت کردید !!!
و یا از این روش زندگی کردن و زنده بودن لذت میبرید ولی دوست دارد که خودتان را مخالف آن نشان بدهید !!!!

ویا فهم و شعور و لیاقت داشتن آزادی و استفاده از حقوق های اجتماعی خود را ندارید و نمیدانید !!!!!

خودتان بنشینید و چند دقیقه به رفتاری که از خود نشان میدهید و همین رفتارها و حرکتهائی که از جانب حکومت ملاک و معیار برخورد های بعدی برای شما در نظر گرفته میشود , دقت کنید و بیاندیشید ....

که مطمئن هستم یا از بیغیرتی خنده تان میگیرد و یا باز هم این ترس و این حماقت را همان احتیاط ٣٥ ساله میبینید و میدانید و یا اصلا نمیفهمید که من چه میگویم  و یا مثل همیشه نمیخواهید و دوست ندارید که بفهمید تا مبادا کمی زحمتتان زیاد شود ! 

ولی میدانم و مطمئن هستم که اکثر شما باز هم  بروی خودتان نمی آورید و باز هم در این خیال احمقانه خودتان فرو میروید و دلخوش هستید که بالاخره یک روزی , یک طوری میشود دیگر .....


هیچ نظری موجود نیست: