پنجشنبه، مهر ۲۴، ۱۳۹۳

دستگیر شدگان را آزاد کنید چون برای امام خمینی نمیشود جوک ساخت !!

دستگیر شدگان را آزاد کنید چون برای امام خمینی نمیشود جوک ساخت !!

          

آقایان آن یازده نفر بدبختی را که بجرم توهین و جوک ساختن با گفته های امام دستگیر کردید را باید آزاد و از آنها قدر دانی کنید, باور کنید هیچکس با گفته های امام راحل نمیتواند جوک بسازد و نمیشود با جوک به ایشان توهین کرد !

چرا ؟

کاری ندارد , شما یک سری به پرتال امام بزنید و متن سخنرانی های ایشان را بخوانید , آنوقت میفهمید چرا ؟

باور کنید هر کسی هم بخواهد که جوکی از گفته های ایشان بسازد نمیتواند , چون اصلا نمیفهمد که او چه گفته و چه میخواسته که بگوید؟!!

چون مجبور است که اول ترکیب و ترتیب کلمات را درجمله فرموده امام درست کند و آن جمله امام را طبق قواعد دستور زبان فارسی تنظیم کند و بچیند , تا پس از آنکه خودش فهمید که امام  چه میخواسته که بگوید بعد....

آنرا بصورت جوک برای دیگران بگوید که در آنصورت چون کلام امام ظاهر اولیه خودش را از دست میدهد اصلا خنده دار نمیشود و تازه مردم میفهمند که منظور امام چه بوده ؟!

و اگر کسی چنین کاری بکند با این کارش در اصل به امام خدمت کرده است نه توهین ...!

انصافا خودتان ببینید و بخوانید تا متوجه شوید که همان گفته اورجینال و اصلی بسیار بامزه تر و خنده دار تر است ...

برای اثبات چنین حرفی من چند قسمت از گفته های ایشان را که در سخنرانی هایشان فرمودند را عینا از روی اصل آن کپی کردم و شما میتوانید به آدرس اعلام شده رفته و آنها را مطابقت کنید وپس از آن  قضاوت با شما ...

:  قانونی در مجلس بردند؛ در آن قانونْ اولاً ما را ملحق کردند به پیمان وین؛ و ثانیاً الحاق کردند به پیمان وین]تا]مستشاران نظامی،

دولت سابق[1]این تصویب را کرده بود و به کسی نگفت. دولت حاضر[2]این تصویبنامه را در چند روز پیش از این برد به مجلس و در چند وقت پیش از این به سنا بردند و با یک قیام و قعود مطلب را تمام کردند، و باز نفسشان درنیامد.

:  در یکی از کتابهای تاریخی که امسال به طبع رسیده است و به بچه‏های ما تعلیم می‏شود این است که، بعد از اینکه یک مسائل دروغی را نوشته است، آخرش نوشته است که معلوم شد که قطع نفوذ روحانیت، قطع نفوذ روحانیون، در رفاه حال این ملت مفید است!

: من الآن حافظه‏ام درست نیست، نمی‏توانم بفهمم مطلب را خوب، الآن در حال انقلاب هستم؛

:  من به آنهایی که مخالفت کردند، این حرف را دارم، به آنها، که چرا خاک به سرت نریختی؟! چرا پا نشدی یقۀ این مردکه را بگیری؟ همین، من مخالفم! و هی تعارف و اینهمه تملق؟! مخالفت این است؟!
باید هیاهو کنید؛ باید بریزید وسط مجلس؛ به هم بپرید که نگذرد این مطلب.

:  علما موظفند ملت را آگاه کنند. ملت موظف است که در این امر صدا دربیاورد.

: روحانیون با هم هستند. من باز تمام روحانیین را تعظیم می‏کنم؛ دست تمام روحانیین را می‏بوسم. آن روز اگر دست مراجع را بوسیدم، امروز دست طلاب را هم می‏بوسم[گریۀ حضار]. من امروز دست بقال را هم می‏بوسم[گریۀ شدید حضار].

(( من نمیدونم چرا بجای آنکه حضار قاه قاه بخندند گریه میکنند !!! ))

و اما شاهکارش در این صفحه ...

: از «پیمان وین» یک ماده را اصلش ذکر نکرده‏اند! مادۀ 32 ذکرنشده است. من نمی‏دانم آن ماده چه است؛ من که نمی‏دانم، رئیس مجلس هم نمی‏داند، وکلا هم نمی‏دانند. نمی‏دانند که؛ قبول کردند طرح را! طرح را قبول کردند، طرح را امضا کردند، تصویب کردند اما عده‏ای اقرار کردند که ما اصلاً نمی‏دانیم چیست! آنها هم لابد امضا نکردند، آن عده دیگر بدتر از اینها بودند. یک عده جُهّالند اینها.

(( اول میگوید که خودش هم نمیداند ! رئیس مجلس هم نمیداند !!وکلا هم نمیدانند !!!و عده ای اقرار کردند که اصلا نمیدانیم چیست !!!! و در آخر خودش و رئیس و وکیل ...یک عده جهالند اینها ....! ))

منبع خبر :

http://www.imam-khomeini.ir/fa/246/صحیفه_امام_خمینی/جلد1/قیام_علیه_تصویب_لایحۀ_کاپیتولاسیون_و_اعلام_عزای_عمومی#subtitle_140

هیچ نظری موجود نیست: