سه‌شنبه، مهر ۱۵، ۱۳۹۳

آقای پیر موذن چرا از خانقاه شیخ صفی به شما الهام نشد ؟

     آقای پیر موذن چرا از خانقاه شیخ صفی به شما الهام نشد ؟

  

از قدیم میگویند : آب که سر بالا بره , قورباغه ابو عطا میخونه ...!

وقتی تو مملکتی که پر از ملا و آخوند باشد و بهترین و پردرآمدترین شغلها رمالی و جادوگری باشد و رئیس جمهورش هاله نور ببیند و مصباح یزدی اش خواب امام زمان بقچه بدست ببیند , معلوم است که به جناب پیر موذن هم الهام میشود و وحی منزل میرسد !

[[ نماینده اردبیل در توضیح ماجرای درگیری با نماینده خرم‌آباد؛
به من الهام شد باید از فرصت برای سخنرانی استفاده کنم! ]]

                   

(( اولا من از نظر قانونی اشتباه کردم و باید به وی زنگ می‌زدم، اما از نظر اینکه وی نیست و من سه شنبه وقت خودم را به وی می‌دهم، خود را محق دانستم و این را برات و حواله مسلم ابن عقیل دانستم.
به خاطر اتفاقات آن روز خیلی ناراحت بودم و رفتم اردبیل و خوابیدم.
حوالی نصف شب بود که خوابی دیدم و خود را در بارگاه مسلم ابن عقیل یافتم.
روح‌الله حسینیان هم آنجا بود.
یکی از خدام من را دید و گفت که:  زیارت قبول باشد،
من به وی گفتم: دیدید امروز ذریه زهرا، سید حسن علوی با من چگونه برخورد کرد؟
گفت: این را ول کن از این ذریه زهرا بخواه که کمکت کند، من نمی‌دانستم که روح الله حسینیان سید است!
به وی گفتم: وی شیخ است.
 که در پاسخ گفت: وی سید است و از او بخواه کمکت کند.
امروز رفتم و ماجرا را به حسینیان گفتم. وی به من گفت به احتمال زیاد من سید هستم.))

جناب آقای پیر موذن : بارگاه مسلم بن عقیل کجاست ؟

چرا میان اینهمه پیغمبر جغلیس را انتخاب کردی ؟

به تو که الهام میشد , میگفتی حضرت عباس یا خود امام حسین الهام خدا را بیاورند
که ثوابش بیشترباشد و دولا پهنا در پاچه تان برود و پایتان حساب کنند  ...

آقای پیر موذن , سعید امامی آنجا نبود ؟

آخه حسینیان و سعید امامی خیلی با هم اخت و جور بودند درست مانند دو جسم در دو پاچه یک پیژامه ...

خوب آن دور و بر را دیدی یا تو ... کار خودت غوطه میخوردی ؟

آقای پیر موذن مگر در خواب هم زیارتی قبول و غیر قبولی دارد و خدام در خواب هم دست از این گفته برنمیدارند ؟

چطور نمیدانستی که احتمالا حسینیان سید باشد ؟

ممکن هست که احتمال داده شود که شاید اگر ممکن باشد و بطور تقریبی و میانگین محتمل باشد که حسینیانی که خودش هم نمیداند سید باشد... ,

که جدش تو کمر تو مرتیکه خالی بند و آن قاتل پس فطرت بزند ...

و مطمئن باش آن کسی که تو را به روح الله حسینیان قاتل حواله داده خود شیطان رجیم بوده ...

و از قدیم هم میگویند :میگویند خواب زن  چپ است .
 
  آخه به این قیافه سکینه هم نمیاد چه برسه به الهام ...

    
دم مردم اردبیل گرم با این نماینده شان ....

هیچ نظری موجود نیست: