دوشنبه، مهر ۲۱، ۱۳۹۳

بچه غربتی های نوکیسه !

                                          بچه غربتی های نوکیسه !

   بچه پولدار ها در اینستاگرام (35 عکس)


خودتان قضاوت کنید , خدا وکیلی درشهری که بردر و دیوار آن شماره تماس برای فروش کلیه و کبد نوشته میشود و از برای آن تبلیغ میکنند به کسانیکه برای فخر فروختن و خودنمائی , عکس تجملات و داشته های زندگی خودشان را  بر روی شبکه های اجتماعی قرار میدهند میتوان بچه مایه دار یا بچه پولدار گفت ؟

نه... ,

بچه مایه دار کلاس دارد ,

بچه مایه دار شخصیت دارد ,

بچه پولدار به پول پدرش نمی نازد ,

بچه پولدار واقعی نجیب است و اصالت دارد , نه مثل این غربتی های ندید بدید نوکیسه که حتی بدون لباس و پوشش میتوانی طبقه اجتماعی حقیقی اورا بدرستی حدس بزنی نیست !

 


و اگر کمی دقت کنی میتوانی اسم ولایتشان را در میان نام و نام خانوادگی و یا پسوند نام خانوادگی آنها پیدا کنی !!

حتی آن کودکان چسب و گل فروش سر چهار راه ها هم میدانند در جمهوری اسلامی آنکه دارد کیست ؟

و آن پسری که سوار آن ماشین شده پدرش چه کاره هست و به خودش چه میگویند ؟
بچه پولدار ها در اینستاگرام (35 عکس)

همه ما از این افراد تازه به دوران رسیده زیاد دیده ایم و میدانیم که این پسر یا دختری که خودش را بچه پولدار مینامد یا پدرش با فروختن شرف و وجدان خودش ریشی گذاشته و تسبیحی در دست گرفت و زیر عبای حاجی وول وولی خورد و آفتابه آقا را پر کرد و دم مستراح خبردار ایستاد تا حاجی شیپور رفتن را بزند  و لعن و نفرین برای خودش و هفت جد و آبادش خرید میباشد و یا آنکه پدرش روزی سوار بر الاغ در راه بازگشت به آبادی شنید که در کنار زمینهای آبا و اجدادیش قرار است شهرکی یا پروژه عمرانی بزرگی بزنند و زمین متری سه تومن پنج زار او به متری صد هزار تومان رسید و سال بعد است که پدرش شیر و ماست گاوش را با زانتیا یا با شاسی بلند  به شهر میبرد و میفروشد !

آنها هم بعلت ندانستن و حیران شدن از داشتن پول زیاد به شهر می آیند واگر چندی هم تحمل کنند و ادا دربیاورند باز هم طاقت نمی آورند و به آبادی خودشان میروند و خانه ای بزرگ و مجلل در آنجا میسازند و همانجا زندگی میکنند ...



پس این نو کیسه هائی که میبینیم همان کسانی هستند که بخاطر چسبیدن پدرانشان  به خایه های قدرت و دل نکندن و برنگشتن به ولایت  , اینگونه دلتنگی خودشان  را از برای بوی تاپاله هوای ولایتشان  با گذاشتن چنین عکسهائی و دادن چنین پز هائی  رفع و رجوع میکند و به فراموشی میسپارد ...!

آقایان طرد شدن از جامعه بعلت ننگ داشتن پدرانی دزد و فاسد و اختلاس گر را نمیتوان اینگونه  و با انتشار چنین عکسهائی جبران کرد ... 

هیچ نظری موجود نیست: