جمعه، مهر ۱۸، ۱۳۹۳

ما که از دوتاش خیری ندیدیم , شاید سه تاش فرجی بکنه ! +١٨

ما که ازدوتاش خیری ندیدیم , شاید سه تاش فرجی بکنه! +١٨

  

نمیدونم باید متاسف و یا شکرگزار باشیم که خانمهای ایرانی فقط بدنبال جراحی دماغ و لب و فک و چونه و ابرو و دور چشم هستند و از این جراحی ها نمیکنند ؟

ولی من هرجوری فکر میکنم میبینم ایرادی نداره و ضرر و زیانی هم به کسی نمیرسونه و حالا چرا خواهر و مادر این دختر خانم ناراحت شدند و پدرش شرمسار, سر درنیاوردم و نفهمیدم !!


من که بدی و زیانی درش نمیبینم ولی  شاید اصلا برای بعضی از آقایون که علاقه مند هستند خوب و مفرح و نشاط آور هم باشه ...!

            این همه سالها دوتا بود...

                 

درسته  مشکلی هم نبود و نداشتیم ولی برای تنوع هم که شده یه چند وقت سه تا هم باشه بد نیست ها ...

 و اگر دیدیم چندان خوب نیست و کاربرد زیادی نداره , برمیگردیم سر همون دوتا ..
آنوقت خود خانومه میدونه و اون یه دونه اضافه ..!!  

     


[[ تقاطع: یک دختر ۲۱ ساله امریکایی ادعا می‌کند که در “تلاشی ناامیدانه” برای تبدیل شدن به یک ستاره‌ی “ریلتی شو”های تلویزیونی، با پرداخت ۲۰ هزار دلار، یک پستان سوم برای خود گذاشته است.

به گزارش “تقاطع” و به نقل از “دیلی-میل”، این دختر با اسم مستعار “جازمین تریدول”، می‌گوید که درخواستش برای انجام عمل جراحی کاشتن پستان سوم از سوی نزدیک به ۵۰ پزشک به دلیل “ترس از نقض منشور اخلاقی” رد شد تا این‌که یک جراح پلاستیک حاضر شد این عمل را با شرط پنهان ماندن نامش برای وی انجام دهد.

“منشور اخلاقی” تدوین‌شده توسط “انجمن جراحان پلاستیک امریکا”، تاکید دارد که «هدف اصلی حرفه‌ی پزشکی، ارائه خدمات به انسان‌ها با احترام کامل به کرامت انسانی است».

“جازمین” حالا یک گروه فیلم‌برداری استخدام کرده که او را در شهر “تمپا” در ایالت فلوریدا دنبال، و دردسرهای او را به عنوان “زنی سه‌پستانه” مستند می‌‌کنند.

این ماساژ درمان‌گر که به تازگی ۲۱ ساله شده، ده‌ها تصویر از ظاهر جدید خود را در صفحه‌ی فیسبوکش منتشر کرده تا دنبال‌کنندگانش را متقاعد کند که عمل جراحی‌اش قانونی بوده است.

او هم‌چنین با “افتخار” اعلام کرده که از سوی مادر و خواهرش به خاطر این کار طرد شده است و آن‌ها بعد از دیدن وی با سه پستان، با انزجار از اقدامش، از اتاق بیرون رفته‌اند.

هرچند بر خلاف مادر و خواهرش که با وی حرف نمی‌زنند، پدر “جازمین” با وجود این‌که خوشحال نیست و به نوعی احساس “شرمندگی” می‌کند، اما او را پذیرفته است.

با این وجود، “تریدول” که در حال آماده کردن قسمت‌های آزمایشی “ریلتی‌شو”اش با عنوان “کوزه‌های جازمین” (Jasmine’s Jugs) برای فرستادن به شبکه‌ی تلویزیونی “ام‌تی‌وی” (MTV) است، تاکید می‌کند که از کاری کرده اصلا پشیمان نیست.

او درگفتگو با یک ایستگاه رادیویی محلی، با تاکید بر این‌که تمام رویایش این است که ام‌تی‌وی این شو را نشان بدهد، گفته که حاضر است هر چه دارد برای رخ دادن این اتفاق بدهد و اگر به نتیجه نرسد، خیلی ناامید خواهد شد.]]
منبع خبر :
http://taghato.net/article/8129#

هیچ نظری موجود نیست: