یکشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۹۱

و باز هم میر حسین در زیر جنجال سازی و غوغا کردن و حاشیه های هوادارانش حصرواقعی شد

و باز هم میر حسین در زیر جنجال سازی و غوغا کردن و حاشیه های هوادارانش حصرواقعی شد
 
گاهی دلم واقعا برای میر حسین موسوی میسوزد، که این بنده خدا گیر چه یاران و هوادارانی افتاده و در حقیقت این طرفداران و هواداران و یاران او هستند که وی را محصور و محبوس کردند .//
 
خون به مغزتان ندود و فشارتان بالا نرود و کمی بر خودتان مسلط باشید و یاد بگیرید که هر مطلبی را تا آخر بخوانید و از تیترآن قضاوت نکنید و و یکبار هم که شده سعی کنید با مخالفان خودتان منطقی و خردمندانه برخورد کنید و اگر حرف نادرست و غیر منطقی گفت که حق با شما و ....، ولی اگر درست گفت نه از جار و جنجال و امتیاز بازی و غوغا کردن استفاده کنید
و نه از کوچه علی چپ گذر کنید و با وجدان خود درگیر نشوید که ؛ نه من ندیدم و نخواندم و کی ؟ کجا ؟ و کو ....و سرخودتان را دوستانه شیره بمالید.........//
 
اول آنکه کمی وقت بگذارید و سیر اخبار و خبرهائی که شما گروهی و یکپارچه در آن اقدام میکنید وبا جنجال ، قانون تکراری کردن لینک را
 ندیده میگیرد و گذشت و سکوت دیگران را هم حمل بر .....میکنید ،
را خوب نگاه کنید .//
 
خیلی آشکار و روشن دارای نوسانات شدیدی هست که کاملا محسوس است ، یعنی استارت شروع کارتان با زاویه نود درجه آغاز، که با شور و شوق و احساساتی شدید و غیر قابل کنترل نسبت به آن مطلب و خبربروز میکند و نشان میدهید و نظر ها میدهید وراهکارها ارائه میکنید, و چنان ساده با آن مطلب برخورد میکنید که خارج نشینان از آن همه شور هیجان زده میشوند وسقوط رژیم را همان فردا قطعی میبیند و مشغول بستن چمدانشآن میشوند .//
 
قول و قرار ها و جا و مکان ها و ساعت ها و دقیقه ها و لوازم مورد نیاز
و دستورات و پیشگیری ها و قربون صدقه رفتنها و .....قید و ذکر میشود ..........ولی هیچکدام به فعل وحتی به مراحل اولیه خودش هم نمیرسد ، و جالب اینجاست که بدون هیچ رودربایستی و تعقلی دوباره و دوباره و دوباره این حرکت را تکرار میکنید !!!
 
و اگر کسانی مثل من نباشند و گوشزد های به شما نکنند به همان سرعت و همان زاویه آن مطلب و خبر در زیر جنجال های ساخته و پرداخته در لینکها و کامنت ها دیگران پنهان میشود و سقوط میکند و به فراموشی سپرده میشود ، تا جرس و یا کلمه دوباره سوژه جدیدی را ارائه کنند و روز از نو روزی از نو ...........//
 
کمی دیگر تحمل و کن و بنابر عادت رفتار نکن و صبر کن که حرفم تمام شود ،و هر کاری خواستی بکن و هر چه میخواهی بگو و بنویس ........//
 
اگراین گفته های مرا باور نمیکنید و یا اگربرای شما قابل قبول نیست ،چاره در امتیاز منفی دادن و کوبیدن و گزارش رد کردن و مقابله به مثل و تهمت و توهین نیست و نکنید ،خواهشا بروید ویکبار دقت کنید و اگر این چیزی که من گفتم نبود و دروغ گفتم ،حق با شماست و هر چه میخواهید بگوئید و بکنید ولی من آنقدر مطمئن هستم که این را مینویسم و مدرک میگذارم که نتوانم حاشا کنم ،یا از آن فرار کنم .//
 
بروید ببینید و بدانید و بفهمید که چرا دلم میسوزد وچرا میر حسین ،
 اسیر و محصور شما و رفتار شماست ، چنان این رفتار در شما مکانیزه
و خودکار شده که بصورت جالبی هماهنگی لطیف و ظریفی بین شما و رسانه های رژیم هم برقرار شده که از همزیستی و همکاری جالبی برخوردار هستند که مایه شگفتی هست .//
 
ببخشید که حقیقت را گفتم و فقط منتظرم که اگر کسی این گفته مرا دروغ دانست و توانست که خلاف این گفته را ثبت بکند در خدمتش باشم و اگر دانستید که درست هست که بروید فکر کنید که دیگر خود دانید ...//
 
 ما گفتیم ، خواه پند بگیر ،خواه مثل سابق رفتار کن ......

هیچ نظری موجود نیست: