پنجشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۹۱

این آقا ، این آقا ، این آقا کی هست که خا وری را فراری داد؟

این آقا ، این آقا ، این آقا کی هست که خا وری را فراری داد؟
یعنی این آقا از رفسنجانی گردن کلفت تر هست که احمدی نژاد جرات به
زبان آوردن اسمش را هم ندارد؟ ( اگر میترسی با دست نشون بده ...)
 
احمدی نژاد ، درست حرف بزن تا مردم بفهمند چه اتفاقی افتاده ، این چه جور سخنرانی کردن هست ؟،
 
مگر چیستان مطرح میکنی اگر شهامت دری اسم بیاور و شفاف بگو و اگر جرات آوردن اسم آنها را نداری ،همان درباره سیب زمینی حرف بزنی بهتر است.//
 
احمدی نژاد : مدير عامل بانک ملي را چه کسي فراري داد؟ ما؟! من مکاتبه کردم با تمام مراجع مسئول،[ کدام مراجع ؟ ] گفتم اين رد پا، اين آقا، اين آقا و اين آقا فراري دادند[ این آقا این آقا ، این آقا اسم ندارند ؟]. اين کليد مسائل، بياوريد ببينيد تا مسائل روشن شود. چرا آن را بهانه کرده‌ايد و هر روز دولت را متهم مي‌کنيد؟ اين ماجرا را که من پيگيري کردم، افشا شد. با همين ارتباطات مردمي به من گفتند يک جريان سوئي در فلان جا [ فلان جا کجاست ؟] دارد اتفاق مي‌افتد، من هم فوري به وزراي اقتصاد و رئيس بانک مرکزي گفتم این با این مشخصات، ببينيد چيست. [ این همونی هست که آقا گفت کش ندین ،کش میاد ؟] ( یه بار دیگه نشون بده )
 
 
( نه اینجوری نه ، قشنگ بادست اشاره کن و نشون بده ....)
برای حرفت شاهد هم دری ؟ بگو نشون بده ....
 
 
رئیس جمهور اخیرا در دیدار با جمعی از دانشجویان در رابطه با خاوری
 گفته است:
 
شش سال فرياد زديم كه كساني دارند پول مردم را از بانك‌ها وام مي‌گيرند و كسي به آن توجه نكرد .!!
 
آقای رئیس جمهور وقتی زیر دستان وهمزبانان و همکاران خودتان به حرف شما توجه نمیکنند و به هیچی نمیگیرند ،برای چه میروید سازمان ملل نطق میکنید ؟
 
یا چرا برای رئیس جمهور و رهبران جهان نامه مینویسید ؟
 
فکر میکنید آنها به چیزی میگیرند و حرف شما گوش میکنند ویا توجهی به حرف شما میکنند ؟

هیچ نظری موجود نیست: