یکشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۹۱

تو اگر برخیزی ، من فراخوان میدهم ، من یک کمپین میزنم

تو اگر برخیزی ، من هنوز میشینم ، تو اگر برخیزی ، همه تورا میبینند
 
تو اگر برخیزی ، من فراخوان میدهم ، من یک کمپین میزنم
 
تو اگر برخیزی ، من به وب سایتم میروم ،من کلیکها میکنم
 
تو اگر برخیزی ، من خبر رسانی میکنم ، مشغول انجام وظیفه میشوم
 
تو اگر برخیزی ، من گزارش لحظه به لحظه میدهم ، هیجانی میکنم
 
تو اگر برخیزی ، من لینکم را داغ میکنم
 
تو اگر برخیزی ، من امتیازم را میشمارم
 
تو اگر برخیزی ، من چنان میشینم ،همچنان میبینم ، تا کجا ها میروی
 
تو اگر برخیزی ، من تورا رنگ میزنم ،من تورا سبز میکنم
 
تو اگر برخیزی ، من از بالا چانه میزنم ،ساخت و پاخت ها میکنم
 
تو اگر برخیزی ، من فردا پوز ها میزنم ،تخریبها میکنم ، پز ها میدهم
 
تو اگر برخیزی ، عمر من افزون شود ، مرد و زن افسون شود
 
تو اگر برخیزی ، همه چیز به نام ما تمام میشود ، من مصادره میکنم
 
تو اگر برخیزی ، من مماشات میکنم ،من به نظام بازمیگردم
 
تو اگر برخیزی ، من مقامی میگیرم ، من به پستی میرسم ،
 
تو اگر برخیزی ، من به مجلس میروم ،من به شورا میروم
 
تو اگر برخیزی، من اصلاح میکنم،من فقط حرف میزنم،من تورا ول میکنم
 
یک شیر پاک خورده ای هم میگوید :
 
من اگر برخیزم ، به خیابان میروم ، من به میدان میروم
 
من اگر برخیزم ، تو فقط مینگری ، تو فقط میشینی ،تو فقط لینک میکنی
 
من اگر برخیزم،من خطرها میکنم، من بلا ها دیده ام، من کتکها میخورم
 
من اگربرخیزم،تن به باتوم میدهم،چشم من میبندند،من به کهریزک میروم
 
من اگر برخیزم ، تو فقط مینگری ، تو فقط میشینی ، تو فقط لینک میکنی
 
من اگربرخیزم، من به دادگاه میروم ،من تجاوزمیشوم ،من به اعدام میرسم
 
من اگر برخیزم، تو کجا برخیزی ،تو چکار خواهی کرد، تو فرار خواهی کرد
 
من اگر برخیزم، با رهبری برخیزم، با برنامه برمیخیزم، با حمایت برمیخیزم
 
من اگر برخیزم ، که کنارم باشی ،که جلویم باشی ، همه با هم باشیم ،همه در گود باشیم
 
من اگر برخیزم ، آیا تو فقط مینگری ،تو فقط میشینی ، تو فقط لینک میکنی
 
و باز هم تو فقط خبر رسانی میکنی و حرف میزنی ؟

هیچ نظری موجود نیست: