پنجشنبه، تیر ۱۸، ۱۳۹۴

روز قدس چه روزیست ؟!

                                            روز قدس چه روزیست ؟!


شاید بسیاری از شما ندانید که روز قدس پیشنهاد ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه دولت موقت بازرگان به خمینی بود و خمینی بدون بردن نامی از یزدی به آن مشروعیت داد و پس از آن روز قدس بجای روز فلسطین در تقویم جمهوری اسلامی نگاشته و ثبت شد.

البته بعدها ابراهیم یزدی پاداش این شیرینکاری خود را از جمهوری اسلامی با پس گردنی و سیلی دریافت کرد و مزدش را گرفت !


اینکه روز قدس چه روزی هست و در آن روز چه باید بکنند خود شرحی دیگر دارد و ماجرائی دیگر است ...

اما قبل از آن بهتر است بدانیم قدس کجاست و به ما چه ربطی دارد ؟

قدس همان جائی هست که در هشت سال جنگ فقط یک راه داشت و آن راه هم فقط از کربلا میگذشت و دیگر هیچ راه دیگری برای رفتن به قدس وجود نداشت و نوحه خوانی آهنگران نام , اینچنین آدرس میداد و میخواند :

بهر آزادی قدس از کربلا باید گذشت...

که نه از کربلا گذشتند و نه اصلا قدس را دیدند , تا چه رسد که بخواهند آنرا آزاد کنند!!

شاید خیلی ها فکر کنند قدس کمی بالاتر از میدان آزادی و در جاده مخصوص و یا در گوشه و کنار اتوبان کرج هست  و یا در گذشته شهری از شهرهای ایران بوده , ولی باید خدمت این دوستان متذکر شوم که در حال حاضر قدس یا همان اورشلیم , پایتخت اسرائیل و واقع در کشور اسراییل در آن سر دنیا میباشد که اگر آخوندها بگذارند مسلمان و مسیحی و یهودی با خوبی وخوشی در کنار یکدیگر در آنجا زندگی میکنند.

و مطمئن باشد که ما با قدس هیچ مرز مشترکی نداریم و اصلا  قدس یا اورشلیم هیچ ربطی به ایران و مردم ایران نداشته و ندارد !!


 حالا اگر ابراهیم یزدی یکشب سرزده مهمان یاسرعرفات بوده و شبی را در خیمه او بسر برده و یاسر عرفات هم از سر مهمانوازی پیژامه خودش را به او داده و آقای یزدی را مدیون اخلاق پاک فلسطینی خود ساخته و یا آقای یزدی چه دینی به ایشان داشتند واز کجا مدیون ایشان شدند که چنین پیشنهادی رابه خمینی دادند, الله اعلم؟! 


    「‫ابراهیم یزدی و یاسرعرفات‬‎」の画像検索結果                                 「‫ابراهیم یزدی و یاسرعرفات‬‎」の画像検索結果

( شرح عکس : اولی دعوای ابراهیم یزدی با احمد خمینی بر سر تصاحب یاسر عرفات و دومی عکس ابراهیم یزدی با یاسر عرفات کوبائی و شیرینکاری کلاه اورا بر سر گذاشتن و نیشش را باز کردن !!)
 
ولی مطمئن باشید که این قدس و روزش , نه به ما ربطی دارد و نه تنها هیچ خیری برای ما نداشته بلکه تابحال کلی ضرر و زیان از این روز دیدیم و تاوانهای سنگینی برای آن پرداختیم که تحریم های هیات اقتصادی اروپا و عدم فروش سلاح به ایران در زمان جنگ یکی از دستاوردهای بزرگ این روز برای مردم ایران میباشد .


خلاصه همه جا صحبت از فلسطین و مردم مظلوم فلسطین و برادر یاسر عرفات بود تا آن زمانیکه همان یاسر عرفاتی که خوب جمهوری اسلامی و خمینی را دوشید و دلارهای پول نفت مردم ایران را چمدان چمدان برد و خورد آخرسر یک  تف هم کف دست آخوندها نینداخت و رفت با اسراییلی ها دست داد و آنها را به رسمیت شناخت و صلح کرد...


و دیگر هیچ حرفی از فلسطین و مظلومیت مردم فلسطین و بیت المقدس نماند و فقط همان روز قدسش ماند بیخ ریش جمهوری اسلامی...!


و پس از آن جمهوری اسلامی برای آنکه نشان بدهد در این بازی رودست نخورده و ضرر نکرده و در پرروئی همتا ندارد , این روز را در تقویم باقی گذاشت و برای این روز هم یک راهپیمائی گذاشت تا آخوندها و جمعی ریشوی بیشعور بروند در آن شعار مرگ بر اسرائیل بدهند که جای سوزش شان کمی تسکین پیدا کند و جگرشان حال بیاید ...


و در حال حاضر روز قدس یکی از کارناوال های غیر مذهبی جمهوری اسلامی میباشد که جمعی از مردم بیکار و امت همیشه در صحنه هم برای خوردن ساندیس و نشان دادن ابتکارات مسخره خودشان در آن حضور پیدا میکنند و بیشتر آنها حتی نمیدانند قدس در کجای نقشه هست و اگر عکس قدس را به آنها نشان بدهید بیشترشان بخاطر گنبد طلائی اش آنرا با قبر امام رضا در مشهد اشتباه میگیرند!


این بود حکایت , بیت المقدس و قدس و روز قدس و راهپیمائی روز قدس...


((
ولی خدائی خیلی فهم و شعور و عقل میخواد که یکی از کار و زندگیش بزنه و بلند شه بره راهپیمائی و تصور کنه با این کارش مشت محکمی به دهان استکبار جهانی زده ...!!؟   ))


به صحنه هایی از شیرینکاری امت حزب الله در راهپیمائی روز قدس توجه کنید :

「‫روز قدس‬‎」の画像検索結果                  「‫روز قدس‬‎」の画像検索結果

「‫روز قدس‬‎」の画像検索結果      「‫روز قدس‬‎」の画像検索結果

    「‫روز قدس‬‎」の画像検索結果                   「‫روز قدس‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: