چهارشنبه، تیر ۱۷، ۱۳۹۴

۲۰ لیسانس و۲ فوق لیسانس در میان رفتگران زحمتکش لرستانی


 ۲۰ لیسانس و۲ فوق لیسانس در میان رفتگران زحمتکش لرستانی
     



پدران ما گفتند و همه ما هم میدانیم  و میگوئیم : کار ننگ نیست و خجالتی ندارد .

در این مملکت بیکاری هم  ننگ نیست ,  بلکه بیعاری هست که ننگ است.


و همچنین مسئول بودن و کاری نکردن ننگ است , بیسواد بودن نماینده مجلس شدن ننگ است , خریدن مدرک تقلبی از دانشگاه های دنیا ننگ است , به پست و مقام رسیدن و به وعده عمل نکردن ننگ است , دولتمرد بودن و دزدیدن ننگ است , خود را خدمتگزار مردم نامیدن و رانت خوردن ننگ است وصاحب پست و مقام بودن هیچ کاری نکردن ننگ است .

و در اصل رهبر و رئیس جمهور و نماینده و  وزیر و سفیر و وکیل و مدیر و مسئول و مرجع تقلید بودن در کشوری که فوق لیسانسه هایش از بیکاری رفتگر شوند همان خود ننگ است و خجالت دارد .

پس :

درود میفرستم بر تمام این این جوانان تحصیلکرده و غیرتمند که که رفتگری را به بیعاری و ریش گذاشتن و پاچه خواری و تسبیح در دست گرفتن ترجیح دادند.

درود میفرستم بر تمام این جوانان تحصیلکرده که در خیابان جارو بردست گرفتن و خیابان جارو کردن را به باتوم دردست گرفتن و باتوم بر سر و کله زن و بچه مردم زدن ترجیح دادند و پذیرفتند...


درود میفرستم بر جوانانی که شرافت و شرف نان خوردن از راه بازو و با عرق جبین و زحمت و مرارت پول در آوردن را از  تسبیح گرفتن و ریش گذاشتن و نوحه خواندن و زوزه کشیدن و نان اشک و گریه و ناله مردم را خوردن و پول یامفت گرفتن بیشتر دانستند و آن راه را انتخاب کردند.

[[  متقاضی شدن چندین فوق لیسانس برای رفتگری در شهر خرم‌آباد

مدیر عامل شرکت الماس رنگین برنا از متقاضی شدن چندین فوق لیسانس برای رفتگری در شهر خرم‌آباد خبر داد!
مسعود پازوکی گفت: زمانی که قرار شد برای تنظیف شهر خرم‌آباد نیرو استخدام شود چندین جوان خرم‌‌آبادی با مراجعه به دفتر این شرکت خواستار به کار گیری آنان برای رفتگری در این شهر شدند! وی در حالی که بغض گلویش را می‌فشرد با تأسف از این امر، گفت: نبود شغل در لرستان باعث شده است که جوانان تحصیل‌کرده اين ديار سرخورده شده و حاضر باشند برای فرار از بیکاری تن به هر کاری بدهند‌.
  پازوکی ادامه داد: هم اکنون از مجموع 150 نفر استخدام شده در خرم‌آباد توسط این شرکت برای تنظیف منطقه سه،20 نفر لیسانس و 2 نفر هم داراي مدرك فوق‌لیسانس هستند. وی با تأسف از این وضعیت در خرم‌آباد خواستار توجه جدی مسوولان كشور و رسیدگی به مشکلات اشتغال جوانان در لرستان شد. ]]


منبع :   http://www.parsine.com/fa/news/246124/متقاضی-شدن-چندین-فوق-لیسانس-برای-رفتگری-در-شهر-خرم‌آباد     


「‫متقاضی شدن چندین فوق لیسانس برای رفتگری در شهر خرم‌آباد‬‎」の画像検索結果           「‫متقاضی شدن چندین فوق لیسانس برای رفتگری در شهر خرم‌آباد‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: