یکشنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۹۴

رژیم از چه میترسد و چرا تعداد واقعی کشته شدگان سیل را نمیگویند ؟

 رژیم از چه میترسد و چرا تعداد واقعی کشته شدگان سیل را نمیگویند ؟



آیا جمهوری اسلامی از پولهای بلوکه شده در چین میترسد که هیچ نمیگوید واجازه نمیدهد کسی هم حقیقت را بگوید؟ 

در حالیکه رسانه ها  تعداد کشته شدگان سیل کن و سولقان را هفت , ده , یازده و نهایتا ۲۵ نفر مینویسند و آمار میدهند , ولی شاهدان و نجات یافتگان سیل مزبور بنابر مشاهدات خودشان چیزی بسیار فراتر و بیشتر از این تعداد را بیان میکنند !

حسین که با چهار تن دیگر از بچه محل هایش برای تفریح و آبتنی به رودخانه کن رفته بودند تنها بازمانده از آن جمع پنج نفری هست که به طرز معجزه آسائی به درختی گیر کرده و نجات پیدا میکند , او میگوید :


[[ اونجایی که ما کنار رودخانه نشسته بودیم، کلی خانواده نشسته بودن.

انگار اون روز کل تهران اومده بودن کن.

وجب به وجب آدم نشسته بود.
همه کنار رودخونه نشسته بودن، جا نبود بشینیم.

آب مهلت نداد که اونا از جاشون تکون بخورن.


من وقتی بالای درخت بودم، همه‌شونو دیدم که روی آب می‌رفتن. اونا چی شدن؟


 آب اونا رو کجا برد؟
 اول درختا افتادن روشون و بعد روی آب رفتن.

بچه‌های کوچیک رو می‌دیدم که مرده و روی آب آمده بودن.
آب از بالای جاده هم بالاتر زده بود.


دو سه ساعت گذشته بود و من هنوز بالای درخت بودم، هر چی نگاه می‌کردم هیچ‌کس نبود، هیچ‌کس نمی‌اومد.


  اون موقع که روی درخت بودم، چیزایی دیدم که طاقتم رو برید.


جرات نمی‌کردم خودم رو بندازم توی آب، فقط دنبال یه چیزی بودم که رگمو بزنم و بمیرم تا دیگه هیچی نبینم. داشتم دیوونه می‌شدم.

الانم دارم دیوونه میشم، خوابم نمی‌بره ]]



هرکس که اونجا بوده میگه بارون اونقدر نبود که سیل راه بندازه. اونجا انگار یه اتفاق دیگه افتاده و باعث سیل شده!


این حرف را حالا خانواده‌های قربانیان سیل زیاد می‌زنند و حرف، فقط حرف آنها نیست.

«حسین طلا»، رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت که شدت بارندگی و شکسته شدن آب‌بند کارگاه چینی‌ها برای آزاد راه تهران- شمال دلیل ایجاد سیلاب شده است.


حالا هم احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران که به تازگی از محل سیل دیدن کرده، می‌گوید:

متاسفانه کارگران در بستر رودخانه اقدام به تجهیز کارگاه کرده بودند؛ به‌گونه‌ای که آب به صورت چشمه‌ای عبور می‌کرده است که با جاری شدن سیل، میزان خسارات آنها افزایش یافته است .



خواهر «محمد» هم می‌گوید که آب جنازه‌ها را به سمت پارک جوانمردان کن برده بود و از آنجا فقط 18 جنازه را به چشم دیده که از آب درآورده‌اند:


«اون روز حتی اجازه نمی‌دادند که کسی با گوشی همراهش از جنازه‌ها فیلم بگیرد.


حتی در پزشکی قانونی از دایی من که رفته بود جنازه را تحویل بگیرد، تعهد گرفتند که دراین‌باره حرفی نزنند.


توی فیلمایی هم که فامیلامون کم و بیش گرفتن، جنازه‌هایی رو که از آب درمیارن، پیداست که چندتاشون هم چینی هستن.»


«فاطمه»، مادر «منصور» می‌گوید امروز گشته خانه «رامین» را پیدا کرده تا بیاید و دلش را با امیدواری مادر او قراری بدهد.


او هم مانند خیلی‌ها معتقد است که تخریب آب‌بندی که چینی‌ها در کن ساخته‌اند، باعث آمدن سیل و ناپدید شدن فرزندش شده:


هواشناسی اعلام نکرده بود یا خبرش اصلا به گوش ما نرسید. همه جوونایی که اونجا بودن میگن هیچ‌کس به ما اعلام نکرده بود که سیل میاد.

 یکی از خانومای اهل کن به من می‌گفت که همیشه وقتی هوا خراب می‌شد با بلندگو اعلام می‌کردن که کسی کنار رودخونه نره ولی اون روز چنین اتفاقی نیفتاد و مردم از اومدن سیل خبری نداشتن.

رفتم کلانتری کن، گفتن خانوم برو، ما از هیچی خبر نداریم.



افراد خانواده «منصور» و «رامین» حالا 6 روز است که اطراف رودخانه کن تا جنوب شهر، به سمت کهریزک را به دنبال دو جوان خانواده‌هایشان می‌گردند.

«تعداد نیروهای کمکی خیلی کم است. تنها بچه‌های ما نیستن، اون روز خیلیا رفتن زیر آب.

یه خانومی اونجا بود به من می‌گفت خانوم آن‌قدر نگو بچه من، بچه من، اون روز این رودخونه پر زن و بچه بود.

اونجا یه تونل هست که آب اون رو خراب کرده و آب ریخته این طرف رودخونه و بچه‌های ما رو برده‌اند.۰

 الان یه هفته‌اس که منتظرم. همه بهم میگن برمی‌گرده، یه وقتایی ته دلم ناامید میشم ولی بازم میگم که خدایا اگه تو بخوای، منصور من برمی‌گرده.»

منبع : http://www.isna.ir/fa/news/94050401408/محله-ای-که-4-جوانش-را-سیل-برده-است

تا کی این مردم میخواهند چوب بی لیاقتی دولتمردان و چوب بی کفایتی این مسولین خائن و جنایتکار را بخورند؟

تا کی مردم باید تاوان حماقت اینها را بپردازند ؟


 




 

هیچ نظری موجود نیست: