سه‌شنبه، تیر ۱۶، ۱۳۹۴

در کربلا آب سربالا میرود اما قورباغه ابوعطا نمیخواند !!

      در کربلا آب سربالا میرود اما قورباغه ابوعطا نمیخواند !!

                     「‫آب که سربالا برود , قورباغه ابوعطا میخواند ...‬‎」の画像検索結果   「‫آب که سربالا برود , قورباغه ابوعطا میخواند ...‬‎」の画像検索結果
            

حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با محاسبات ژئوتکنیک ‌گفت که :





تنها نقطه ‌ای از جهان که آب در آن باز می‌گردد و برعکس حرکت می‌کند کربلا است(آب رو به بالا حرکت می‌کند). آب از طرف خیمه‌گاه تا جلوی حرم آقا ابوالفضل‌(ع) می‌آید و از آنجا می‌چرخد و به حالت سرگردان به شدت روبه بالا حرکت می‌کند. چون آب نمی‌خواهد به حرم وارد شده و باعث تخریب حرم شود اگر چه سطح آب در خود حرم بالا است.

( عجب آب فهمیده ای !!؟)

منبع خبر : http://www.tadbirkhabar.com/news/society/75525 

اما ما میتوانیم در اینجا بصورت کاملا علمی و با استفاده از علم سنتی و با استناد به شهادت پیشینیان ثا بت کنیم که این آقا یک درغگو شیاد است و و دروغ میگوید و مردم فریبی میکند .

بسیار ساده است , زیرا در علم سنتی ( بر وزن طب سنتی دکتر روازاده ) و احادیث و روایات پیشینیان و اجداد خودمان نقل شده که :


آب که سربالا برود , قورباغه ابوعطا میخواند ...

و چون این آقای پلارک در هیچ کجا عنوان نکرده که در کربلا قورباغه ابوعطا میخواند و بنابر گزارش خبرنگاران ما هیچ قورباغه ای تابحال در کربلا ابوعطا نخوانده , پس حرف ایشان کذب محض است و میخواهند برای کربلا حرف دربیاورند و بهانه به دست دشمنان و آمریکائی ها و اسراییلی ها بدهند که به ریش شیعیان جهان بخندند ...

[[ اینطور که ما میدانیم کربلا بیابان است و آفتاب گرم و سوزنی دارد و اگر نور آفتاب بطور مستقیم به مدت یکساعت به سر کسی بخورد و بتابد , آنشخص دچار گرمازدگی میشود و قبل از خون دماغ شدن به پرت و پلا گوئی و گفتن مزخرفات مبتلا میگردد , این آقای حسن پلارک  حتما برای کشف نیزه شکسته های عاشورا چند ساعتی زیر آفتاب مانده ...!]]


「‫حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات‬‎」の画像検索結果

   

هیچ نظری موجود نیست: