چهارشنبه، تیر ۱۰، ۱۳۹۴

چرا برای خوردن و نوشیدن باید شلاق بخوریم ؟!

                 چرا برای خوردن و نوشیدن باید شلاق بخوریم ؟!
 

                        「‫روزه‬‎」の画像検索結果

من که هر جور فکر میکنم میبینم به عقل جور در نمیاد که بخاطر نخوردن یک عده من هم نباید چیزی بخورم و اگر خوردم باید حتما شلاق هم بخورم !!

و اینجاست که  چند تا سوال برای من پیش میاد که :


نمیشه یکی مسلمون باشه و دوست نداشته باشه که روزه بگیره ؟

من نمیدونم اگر ما چیزی بخوریم کجای کار خدا ایراد پیدا میکنه؟

 و یا به حال خدا چه فرقی داره که چند تا بنده هاش نخوان که روزه بگیرند ؟

تازه مگه این جماعت بخاطر خدا روزه نمیگیرند ؟

خوب پس دیگه به من چیکار دارند و چرا زورشو به من میگن ؟

تو میخوای ثواب شو ببری و جلوی خدا خودتو لوس کنی ,اونوقت من شلاقشو بخورم ؟

اگه واقعا برای خدا روزه میگیرد پس بزارین ما هم بخاطر خدا بخوریم !

شما دوست دارید چیزی نخورید این به ما چه ربطی دارد ؟

خیلی حرف زوره  , که میگه چون من نمیخورم تو هم نخور !!

خوب مرد حسابی مگه کسی مجبورت کرده که نخوری ؟

حالا نمیخوری , نخور...به بقیه چیکار داری ؟

اینکه دیگران بخورند و تو هم دیدی و تحمل کردی خیلی مردی ...

وگرنه اینکه مغازه ها را ببندی و نزاری دیگران هم چیزی بخورند که چی ؟

 چپ نرین , راست نیاین  , آمیرزا عبدالله روزه گرفته ...؟

این که نشد هنر...!!

حالا اینقدر کم طاقت و کم تحمل هستین که اگه یکی جلوتون چیزی بخوره , خدا و پیغمبر یادتون میره و شما هم هوس میکنی که بخوری ؟

این دیگه چه دین و ایمانی هست که شما دارید ؟

آقا جون روزه هزار و یک منفعت داره ؟

همش ارزونی خودتون , برید روزه بگیرید و خیرشو ببینید , به ما چیکار دارد ؟

ببینم , شما خوشتون میاد اگه روزه گرفتین بریزن سرتون و شلاقتون بزنند که چرا روزه گرفتی ؟

راستی کجای قرآن نوشته کسی روزه نگرفت و چیزی خورد باید شلاقش بزنید ؟

یا میگه تو ملاء عام نخور ؟؟!

خوب تو که روزه میگیری تو ملاء عام نیا ....!

فکر نمیکنید خدا اگه میخواست یه کاری میکرد که انسانها در یک ماه از طلوع آفتاب تا غروبش چیزی نخورند ؟

 والا این خیلی حرفه که خدا به اون بزرگی و به اون آقائی و مهربونی , خدائی که این عظمت کائنات را آفریده که کره زمین توش قد یه ارزن هم نمیشه , کار و زندگیشو ول کنه و مثل خاله زنکها کشیک بکشه و زل بزنه به بنده هاش که ببینه کی یه لیوان آب خورد یا یه لقمه نون دهنش گذاشت ؟

یا کی با پای چپ میره تو مستراح و کی با پای راست ؟

یعنی واقعا خدا اینقدر بیکاره ؟

که اگه کسی هم چیزی خورد , ناراحت بشه و بهشت رو بهم بریزه و سر جبرئیل داد و بیداد کنه و اسرافیل را بزنه و دنبال عزرائیل و میکائیل کنه که ...

چرا مصطفی روزه نگرفته وداره یه لقمه نون و پنیر میخوره ؟

من که فکر نمیکنم خدا اینقدر بی جنبه و کم عقل باشه !!

خلاصه که این خیلی زور داره که تو میخوای ثواب کنی و نزد خدا عزیز بشی و بدنت رو فرم بیاد و درد گرسنه ها رو بفهمی و روزه بگیری و چیزی نخوری که چی ؟دلت میخواد که بری بهشت... , آنوقت من باید کتک و شلاقشو بخورم؟ 

خدائی خیلی حرف زور و غیر منطقی هست و من که فکر نمیکنم خدا اینقدر غیرمنطقی و زورگو باشه ... 

「‫روزه‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: